Lustigt, stolen jag tänker på görs/gjordes av Johansson Design, samma företag som ligger bakom stolen som tråden handlar om. Men nu verkar det som att den utgått, tyvärr, för jag har varit spekulant på den ett tag.

Dock så hittade jag en snarlik, och i mina ögon lika snygg hos Swedese: barpallen Happy. Jag hoppas du inte tar illa upp för att jag presenterar ett alternativ. ;)

Lycka till med beslutet, vilket det än blir!
//Ronnie
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Snygg soptunnehållare, men et ser inte ut att finna gångjärn till locket och pinnen i mitten verkar ogenomtänkt? :cool:
 
  • Gilla
Storstadsbo och 1 till
  • Laddar…
Har nyss varit till tandregleringen med en av småkillarna, det ser precis ut som en gammal tandställning, kan väl vara kul att ha en sådan hemma...... i garderoben!
Men valet är ditt! Vill du ha trevliga romantiska hemmakvällar i framtiden så har du inget val, gör som "ni" redan har bestämt er för, sedan köper du ett tiotal fina singelmalt för att dra bort blicken från barstolen, alla nöjda och glada!
 
Pysslarn skrev:
Lustigt, stolen jag tänker på görs/gjordes av Johansson Design, samma företag som ligger bakom stolen som tråden handlar om. Men nu verkar det som att den utgått, tyvärr, för jag har varit spekulant på den ett tag.

Dock så hittade jag en snarlik, och i mina ögon lika snygg hos Swedese: barpallen Happy. Jag hoppas du inte tar illa upp för att jag presenterar ett alternativ. ;)

Lycka till med beslutet, vilket det än blir!
//Ronnie
Hoppas att admin flyttar dessa inlägg till humor.... Från barnstol till skötbord, vet faktiskt inte vilken som är snyggast!
 
Men fy fåglarna, huga :confused:
 
Marlen Eskilsson skrev:
Det är säkert skönt att kunna sätta upp fötterna på den där ställningen, men risken är att det blir ett rörigt intryck när flera sådana stolar står på rad. Inte så skönt att vila ögonen på kanske. Du har inte en miljöbild?

Vad är sitsen gjord av? Skinn och stoppad?
Miljöbilder

piano_-_furillen_se_0.jpg

piano_-_nibe_1_se.jpg

Höj- och sänkbar barstol, inspirerad av en gammal ateljéstol från 30-talet.
Materialet är PURgummi som gör stolen tålig och lätt att hålla ren. Ett bra stöd för foten gör stolen bekväm att sitta på.
http://johansondesign.se/products/barstolar/piano
 
Den ser ju väldigt bra ut på översta miljöbilden i alla fall. Ganska kall och industriell - är det den stilen ni ska ha?
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Ser bra ut med dessa stolar till "industristuket" men något säger mig att det ser annorlunda ut hemma hos er A.M
De ser bra mycket bättre ut i ett sammanhang än en enstaka stol.
Knäpp ett kort av var din bättre hälft vill ha dem och Photoshoppa lite, bara för er alltså, så ni inte köper i onödan.
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Marlen Eskilsson skrev:
Den ser ju väldigt bra ut på översta miljöbilden i alla fall. Ganska kall och industriell - är det den stilen ni ska ha?
Vi ska ha någon form av industrilampor ovan bardisken tex. Men lägenheten som sådan är ju 1920 med allmoge snickerier etc. Men vill blanda lite nytt med gammalt licksom
 
Smak sitter ju helt och hållet i betraktarens ögon så att fråga på ett forum ger ju inte så mycket. Om jag försöker komma med "alla på byggahus tycker att den är snygg, så då måste den vara det!" sulle min bättre hälft idiotförklara mig :D

Om ni gillar den bägge två så kör - är du tveksam, försök hitta något som ni båda gillar!
 
Det är ju lite för att jag är skeptisk som jag lade upp frågan, hade vi båda varit bombsäkra hade det ju inte varit någon fara :D
 
AndersMalmgren skrev:
Vi ska ha någon form av industrilampor ovan bardisken tex. Men lägenheten som sådan är ju 1920 med allmoge snickerier etc. Men vill blanda lite nytt med gammalt licksom
Då så tror jag på idén. :)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Köp LEM istället
 
moperandi skrev:
Köp LEM istället
Länk?
 
Lade in den lite 2D snabbt i vår ritning

piano_enviroment.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.