O
P perlundstrom skrev:
För vår del blir det hus i Tyringe 12 min utanför Hässleholm av olika anledningar. Det är svårt att bilda sig en uppfattning om ett område på kort tid. Jag har hört både bra och mindre bra saker om de flesta ställen vi kikade på, men då från någon enstaka person så det säger inte alltid så mycket. Hoppas att vi ska trivas bra där :) I värsta fall går det alltid att flytta igen inom Skåne eller att flytta tillbaka norrut igen. Men en sån här långflytt gör jag helst inte om.
Har hört av flera som aldrig varit i Tyringe att ”dit kan man ju inte flytta” samtidigt som jag har pratat med flera som bor i byn som säger att de aldrig vill flytta därifrån!

Tyringe blir nog jättebra! Välkommen till Skåne!
 
  • Gilla
perlundstrom
  • Laddar…
P perlundstrom skrev:
För vår del blir det hus i Tyringe 12 min utanför Hässleholm av olika anledningar. Det är svårt att bilda sig en uppfattning om ett område på kort tid. Jag har hört både bra och mindre bra saker om de flesta ställen vi kikade på, men då från någon enstaka person så det säger inte alltid så mycket. Hoppas att vi ska trivas bra där :) I värsta fall går det alltid att flytta igen inom Skåne eller att flytta tillbaka norrut igen. Men en sån här långflytt gör jag helst inte om.
Då blir det hockey i vinter 👍
 
Har du köpt eller hyrt ? Lås dörren.
 
  • Wow
mickeforsberg
  • Laddar…
P perlundstrom skrev:
För vår del blir det hus i Tyringe 12 min utanför Hässleholm av olika anledningar. Det är svårt att bilda sig en uppfattning om ett område på kort tid. Jag har hört både bra och mindre bra saker om de flesta ställen vi kikade på, men då från någon enstaka person så det säger inte alltid så mycket. Hoppas att vi ska trivas bra där :) I värsta fall går det alltid att flytta igen inom Skåne eller att flytta tillbaka norrut igen. Men en sån här långflytt gör jag helst inte om.
Välkommen! Ses på Förmedlingscentralen 😉
 
  • Gilla
perlundstrom
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.