M
Jag upplever att notiserna ligger kvar trots att jag gått in på trådarna. Det verkar som om man måste gå via notiserna för att det ska räknas. Väldigt irriterande. Samma sak på mobil och dator.
 
  • Gilla
larsbj och 3 till
  • Laddar…
BirgitS
S Snål-Jocke skrev:
Två ggr har jag upplevt en sak, den första gången angående Aspartam som sötningsmedel i FunLight, och den andra gången gällande huruvida ett rör kan vara fyrkantigt eller inte. Det spelar egentligen ingen roll vad det var, men dessa båda gånger har jag svarat i en tråd och i princip upprepat vad den tidigare skribenten skrivit. Det känns helt muppigt.

Jag har alltså skrivit samtidigt som någon redan postat, kan man inte lägga till någon funktion som påtalar då nya inlägg tillkommit under tiden man skrev? Jag har märkt dessa inlägg först långt efter de postats, när jag läst om en tråd.
Jag har fått ett sånt meddelande några gånger efter forumuppgraderingen.
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
Ja, det brukar dyka upp ett knappt synligt meddelande ovanför inmatningsrutan när man skriver. Det bästa vore om man även fick en varning när man postade (och då även kunde se de nya inläggen så man kan avgöra om man ska gå vidare).
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
aja, jag är väl den blindaste i kommun...
 
Jag fortsätter min min "inspiration/forum"...
När man går in och tittar på alla senaste bilder, scrollar ner någon sida för att sedan klicka på en bild.
När man sen backar tillbaka för att fortsätta kolla på bilderna så hamnar man inte där man var, varken från datorn eller mobilen.
Ibland är dessutom nästan alla bilder vita/borta tills man scrollar.

//Niklas
 
harry73
Jag använder notiser för att se vad som händer i de trådar jag följer, men på datorn försvinner min avatar när jag skrollar ner. Tidigare fanns den på den gröna menubalken som finns kvar. På mobilen funkar det bättre


Att ladda upp film gick inte heller så bra (problemet är egentligen att konvertera filmen till en format som funkar) Nu funkar filmen (y)
 
Redigerat:
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Just det, igår när jag försökte ladda upp lite bilder kraschade appen, upprepade ggr.

Efter framtvingad avslutning och telefon-omstart kunde jag ladda upp bilderna.

Ska se hur den beter sig efter lite mer bilduppladdningar.
 
Vore trevligt med en funktion i forumet som bara visar TS inlägg i en tråd. Alltså möjligheten att välja "visa endast YS inlägg" när man är inne i en tråd.
Inte så sällan vill man se om TS skrivit något mer i tråden utan att behöva bläddra massa sidor.
 
  • Gilla
jonne72 och 4 till
  • Laddar…
Kraschade igen, skickade loggfilerna.

Händer vid bildval, före uppladdning.
Sony ZX, 7.1.1
 
Jag saknar visa alla inlägg.

För övrigt har jag definitivt fått en nytändning med dom nya funktionerna!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Chrissofsweden Chrissofsweden skrev:
Jag saknar visa alla inlägg.

Fanns det förut? I så fall saknar jag den också

Men mycket bläddrande blir det. Saknar att kunna visa fler inlägg persida. (Vill man maximera antal sidhämtningar i annonssyfte tro?)
 
Skulle gärna se att man kan komma åt sina utkast via menyn någonstans. Ibland börjar jag skriva något utan att hinna klart. Vore då bra att inte behöva ha tråden öppen eller minnas var det var man hade börjat på något.
 
Jag saknar fortfarande en möjlighet att gå tillbaka till forumkategorin man senast var i när man scrollat igenom en tråd. Så man slipper gå till toppen igen för att återkomma dit. Tänker på den som ser ut exempelvis såhär byggahus.se > forum > socialt & projekt
 
hsd
Något har hänt med androidappen
Bandet med klickytor längst ner har upphört att fungera, start-senaste-olästa-bevakningar-mer
Dessutom vill inte appen dra fram det övrre bandet så det är svårt att komma till följerknappen
 
hsd
Har Ni/Du semester så spökar det, nu är det flera klick och drag innan jag kommer till bevakning/deltagit
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.