Stiligt!
Jag gillar det nya utseendet!
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Gillar INTE det nya utseendet, allt tar mycket större plats så man får ingen översikt och man måste scrolla mycket mer. :mad:
 
  • Gilla
Humulus och 13 till
  • Laddar…
C
useless useless skrev:
Nu är ju websidan lika dålig som mobilsidan. Det är väl inte det man menar med mobilanpassning?
Ja, vad är poängen med att bara kunna utnyttja maximalt halva skärmens bredd?
Försökte hitta hur man stänger av detta? Någon som vet?
 
  • Gilla
Humulus och 4 till
  • Laddar…
C
En annan j-ligt irriterande grej. Mittenklick (öppna i ny flik) funkar inte längre om man inte klickar på inläggsrubriken.
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
nu måste jag t.ex scrolla för att välja "bevakade".
@Mikael_L hur menar du? Kan du ladda upp en skärmdump?
 
B b8q skrev:
allt tar mycket större plats så man får ingen översikt och man måste scrolla mycket mer. :mad:
Menar du trådlistor i desktop som till exempel Senaste?
 
Stänga av bilder i trådlistor
inställningen funkar inte längre, medvetet val eller bugg?
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Menar du trådlistor i desktop som till exempel Senaste?
Ja, det är ett bra exempel.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Tycker det nya utseendet känns mer svåröverskådligt, speciellt i listor som "senaste" och "deltagit".
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag tyckte också det blev en försämring, Läsligheten i tråden tyckte jag också blev sämre
useless useless skrev:
Nu är ju websidan lika dålig som mobilsidan. Det är väl inte det man menar med mobilanpassning?
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Vore bra om Per dels talade om vad som ändrats och startade en gallup på vad vi tycker om uppdateringen på mobil och desktop.
K Kane skrev:
Mycket sämre på desktop nu!
B b8q skrev:
Gillar INTE det nya utseendet, allt tar mycket större plats
C cpalm skrev:
Ja, vad är poängen med att bara kunna utnyttja maximalt halva skärmens bredd?
Jag håller tyvärr med alla ovan. Det här var inte bra, inte ens två fogsvansar av tio. Jag säger väl en Malmbergs, med oansluten skyddsjord, av tio då!

Jag förstår att det finns en önskan om att harmonisera desktop och mobil men då jag personligen är näst intill helt ointresserad av "mobilsidan"/appen passar det mig väldigt illa om desktopsidan ska behöva "lida" för "mobilförbättringar", om det nu är det det handlar om. Nej tyvärr. :thumbdown:
 
  • Gilla
  • Wow
lars_stefan_axelsson och 18 till
  • Laddar…
Blev obehagligt och svårt att läsa. Har det blivit mindre eller ändrat typsnitt? I övrigt har jag inte märkt någon skillnad, men då använder jag inte så många funktioner heller.
 
  • Gilla
Humulus och 2 till
  • Laddar…
Scrollar jag telefonen är var 5-7 inlägg samma annons från byggahus egen webshop! Skitjobbigt,?alldeles för ofta och dessutom störande med samma annons om och om igen.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
I listan "Senaste" ser man nu inte längre om man läst tråden eller inte, tidigare var det fetstilt på alla olästa, nu är allt fetstilt.
Man ser inte heller den lilla ikonen för de trådar man bevakar. Jobbigt när man inte vet om man läst alla inlägg eller inte.
 
  • Gilla
harka och 6 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
I listan "Senaste" ser man nu inte längre om man läst tråden eller inte, tidigare var det fetstilt på alla olästa, nu är allt fetstilt.
Man ser inte heller den lilla ikonen för de trådar man bevakar. Jobbigt när man inte vet om man läst alla inlägg eller inte.
Kolla blåa pricken till vänster. Prick = oläst.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Maria T
Det här var inte bra :cry: trodde först att jag av misstag gjort nån märklig inställning på laptopen, men förstår nu att så inte är fallet. Jag brukar försöka hitta nåt bra att säga om allt, men tyvärr....
Har inte hunnit kolla mobilsidan ännu, men läser jag tidigare inlägg är det inte precis stående ovationer.
 
  • Gilla
Humulus och 4 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Kolla blåa pricken till vänster. Prick = oläst.
Den missade jag, tackar!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.