BirgitS
M maria01 skrev:
nu pratar jag om folk som har egna hus dom har inga service avtal och man lagar sakerna själv och service delar finns

spelar väll ingen roll för dig endå som har egen tvättmaskin
Det där var svårförståeligt och jag uppfattar det som motsägelsefullt.:thinking:

Är det svårt att få tag i reservdelar till proffstvättmaskinerna i tvättstugorna i flerfamiljshus så är det nog inte lätt för de som har eget hus heller. Vad har det att göra med att jag har en egen tvättmaskin nu precis som när jag hade eget hus?
 
M maria01 skrev:
inte bevisa det då ?

[länk] finns garanterat delar
Vad ska jag bevisa ?
 
M maria01 skrev:
och spisar finns det alla möjliga stilar på i ditt 20 tals hus skulle en fransk godin passa in bra eller en aga och båda dom har alla delar hemma
De passar ju i ganska få hem/kök dessutom år det mer former av "stylingprodukter" och extremt dyra.
Och frågan är om kvaliten på produkterna vet man ens någotning om den..? Eller är det som de dyra SMEG prylarna som har kass kvalitet?
 
Huddingebo Huddingebo skrev:
De passar ju i ganska få hem/kök dessutom år det mer former av "stylingprodukter" och extremt dyra.
Och frågan är om kvaliten på produkterna vet man ens någotning om den..? Eller är det som de dyra SMEG prylarna som har kass kvalitet?
smeg har inget med godin eller aga när det kommer till kvalitet
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
kisumisu
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Det säljs för att alla större företag leasar datorer nuförtiden.. Man köper ett komplett med leverans och service i ett. Efter två eller 3 år byter man rubbet. Då hamnar de gamla hos Inrego och liknande.. Men jag skulle säga att det mindre skillnad på datorer som riktar sig till konsumenter och företag nuförtiden.. För 10 år sen var det större skillnad... Nu har både lägstanivån på konsumentrprylar höjts, och lägstanivån på "företagssegmentet" sänkts rejält...
Jo nå det är sant att kvaliteten sänkts. Inte minst med att man tar bort portar för att det idag finns ju ett universalport som heter usb-c :crysmile::p Och bygger in batteriet etc även i proffsmaskiner.

Vi är väl där snart som med arbetsbilarna dvs ska hålla bara leasingtiden ut :cry:När man struntat i saker som ordentliga rostskydd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.