R Rolle85 skrev:
Vad står i artikeln?
Det som står i artikeln står där. Den är låst för icke-prenumeranter.
 
lilytwig lilytwig skrev:
Det som står i artikeln står där. Den är låst för icke-prenumeranter.
Härligt svar!
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
R Rolle85 skrev:
Härligt svar!
Exakt, det är olagligt att kopiera och dela
 
  • Haha
SonnyListon
  • Laddar…
Är inte elektriker så jag har inget konto där.
 
R Rolle85 skrev:
Är inte elektriker så jag har inget konto där.
Du kan köpa en prenumeration
 
  • Haha
JohanLun
  • Laddar…
lilytwig lilytwig skrev:
Du kan köpa en prenumeration
Tack för dina svar, de var givande.
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
N Nerre skrev:
Det är samma sak t.ex. med maskiner som en industri tillverkar för eget bruk eller produkter som ett sjukhus tar fram för användning internt.
Nu pratar du om arbetsplatser där man har ett arbetsmiljöansvar, inte om min källare. Det är en annan sak.
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
J Jensa86 skrev:
Den var då inte låst för mig i alla fall: [länk]
Långt svar kort; de ska inte göra nått förutom att uppdatera dokumentationen.
Så inte speciellt förtroendeingivande.
För mig är den åxå låst.
Tack för en kort info som egentligen säger att det inte finns nåt direkt nytt i artikeln.
 
lilytwig lilytwig skrev:
Du kan köpa en prenumeration
Man kan ju inte köpa en prenumeration för varje gång man hittar en enstaka artikel man är intresserad av. Jag vet inte om forumet inte tillåter det, men att saxa ett avsnitt (citera) från en artikel tycker jag är ok.

De bra tidningarna brukar tillåta att man läser ett fåtal artiklar per dag, är de bra och man är återkommande så kanske man betalar en prenumeration, annars skulle man ändå aldrig betala och då är det fin goodwill. Så att dela information från en tidning ser jag snarare som bra reklam än copyright intrång. Clickbaits hatar jag och försöker för allt jag kan att aldrig betala ett öre för det, nu eller i framtiden.
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
J Jensa86 skrev:
Den var då inte låst för mig i alla fall: [länk]
Långt svar kort; de ska inte göra nått förutom att uppdatera dokumentationen.
Så inte speciellt förtroendeingivande.
Varför är inte det förtroendeingivande?
 
D Daniel 109 skrev:
Varför är inte det förtroendeingivande?
Därför att vissa av klagomålen är ju på saker som uppdaterad dokumentation inte hjälper för. Tex att brytavståndet på jordfeltsbrytaren ska vara 3mm istället för de 2.3mm det är (kommer inte ihåg exakta värden). Det ändras ju inte direkt av uppdaterad dokumentation.

Men att uppdatera dokumentationen är ju deras enda chans, de har ju inte råd att lösa något faktiskt problem så de hoppas väl få igenom de faktiska problemen som mindre avvikelser och fixar dokumentationen och försöker uppvisa testresultat som stödjer att det ändå är tillräckligt bra även om de inte följer de standader som de nämnt i sin försäkran.
 
Om det ska vara så så lär de inte få igenom den med ny dokumentation. Men jag tror att du har missförstått där.
 
Ok thx!
 
En undran, om vi bara spånar lite. Om Easee går i konkurs, skulle jag kunna ha kvar laddboxen om jag istället använder Tibber som operatör?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.