B Bopåzoo skrev:
Även detta du verkar väldigt egoistisk som vill bli av med coronan för att slippa restriktionerna. Låter väldigt egoistiskt av dig om nu så många ligger och dör :) dom kan dö så länge du får åka på semester
Jag drabbas inte heller så mycket av restriktionerna. Tänkte mer på den yngre generationen som missar en stor del av ungdomen.
 
N nybyggarn3 skrev:
Där har vi egoismen. Vad tror du de som jobbat på Iva hela pandemin känner nu när inläggningarna ökar igen? Det hade du och dina likasinnade kunnat undvika till 75 procent
Tror nog dom är mer sura på dig som bara vill bli av med coronan för att få åka på semester men låtsas bry dig om iva personalen. Men som sagt ge mig en andledning nu. Det är därför vi argumenterar
 
N nybyggarn3 skrev:
Jag drabbas inte heller så mycket av restriktionerna. Tänkte mer på den yngre generationen som missar en stor del av ungdomen.
Är ung, missar inget:) inte heller mina barn.men jag förstår det är väldigt viktigt för 17 åringar att få supa... Där är vi igen nu brydde du dig ju om att barn ska ut å supa och inte iva personalen
 
Om det bara gick att införa vaccinationsbevis för vård med covid skulle inte jag ha några synpunkter på om man tar vaccinet eller inte.
 
N nybyggarn3 skrev:
Om det bara gick att införa vaccinationsbevis för vård med covid skulle inte jag ha några synpunkter på om man tar vaccinet eller inte.
Franska revolutionen har vi som ett bra exempel på varför det skulle få jorden att gå under ser att du är accelerstionist..
 
B Bopåzoo skrev:
Är ung, missar inget:) inte heller mina barn.men jag förstår det är väldigt viktigt för 17 åringar att få supa... Där är vi igen nu brydde du dig ju om att barn ska ut å supa och inte iva personalen
Jag tror att iva personalen framförallt vill ha återhämtning och unga kunna träffas och leva som vanligt.
 
  • Haha
Harpgear
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Här har vi samma fantastiskt slutbesiktningsförmåga igen. Jag mår inte dåligt av isoleringen som restriktionerna medföra alltså gör ingen annan det heller.
Jag förstår att 17 åringar lider över att inte få supa, men va glad att iva slipper dödsfall över studentflaken i år igen (y) men nu kan du ge mig en bra andledning :)
 
B Bopåzoo skrev:
Jag förstår att 17 åringar lider över att inte få supa, men va glad att iva slipper dödsfall över studentflaken i år igen (y) men nu kan du ge mig en bra andledning :)
Som sagt. Om det bara var möjligt för er att avsäga sig rätten till vård mot covid skulle jag inte bry mig. Tycker o grund och botten att alla vuxna människor ska få bestämma själv
 
B Bopåzoo skrev:
[länk]

Haha 3000 fler 2020 än 2002 som dog vilken skräck corona är
Du kanske skulle leta rätt på någon som jobbat på iva under pandemin innan du uttalar dig.
 
  • Gilla
Fadai och 1 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Som sagt. Om det bara var möjligt för er att avsäga sig rätten till vård mot covid skulle jag inte bry mig. Tycker o grund och botten att alla vuxna människor ska få bestämma själv
Nä du tycker ju faktiskt inte att alla har rätt till att bestämma själva. Du försöker ju bestämma att jag ska ta vaccinet
 
N nybyggarn3 skrev:
Du kanske skulle leta rätt på någon som jobbat på iva under pandemin innan du uttalar dig.
Har varit där, såg inget corona kaos :) trots att tidningen sa att det skulle vara det. Däremot en massa sjuka rs barn :)
 
B Bopåzoo skrev:
Har varit där, såg inget corona kaos :) trots att tidningen sa att det skulle vara det. Däremot en massa sjuka rs barn :)
Är nog inte kaos nu
 
N nybyggarn3 skrev:
Är nog inte kaos nu
Tack vare vaccinet kan tilläggas
 
N nybyggarn3 skrev:
Tack vare vaccinet kan tilläggas
Mmm men nyss hänvisade du ju till att de va kaos och att det va därför jag skulle ta vaccinet.. dags att inse att du har fel :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.