norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
;) ta det lugnt. 750kg får man lasta. Yta är aldrig fel för sopor, möbler, maskiner osv.
Det är inte alla bilar som får dra 750kg obromsat. Kolla vad det står i regbeviset.
 
Byurn Byurn skrev:
Matcha mot Bauhaus? Jag matchade hos Bauhaus mot Clas Ohlson. Hur skulle jag fått den ännu billigare?
Bauhaus prisgaranti
 
nino nino skrev:
Får man fråga vad släpet kostade och var man köper ett? Har en skoter som nog precis passar där....
Obromsade släp i den där storleken är det väl ingen idé att köpa i Tyskland?
12850kr. Ngt mindre släp med lastyta runt 2.6x1x3m går att få runt 10k. Viktigast för mig var att plywooden fick plats.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Bauhaus prisgaranti
Ja, men det var precis det jag gjorde för att få den för 4478 istället för 5099 som hos Clas Ohlson. För jag kan väl inte matcha dem mot mitt eget redan prismatchande köp, då skulle det ju bli gratis till slut?
 
nino nino skrev:
Obromsade släp i den där storleken är det väl ingen idé att köpa i Tyskland?
Kanske om du köper tre?
 
Ny dyckertpistol idag med prisgaranti på bahaus. Makita af505n för 760pix.
 
Har sneglat på dyckertpistol länge. Var matchade du mot?
 
Mot verktygsproffset.
 
Byurn Byurn skrev:
Ja, men det var precis det jag gjorde för att få den för 4478 istället för 5099 som hos Clas Ohlson. För jag kan väl inte matcha dem mot mitt eget redan prismatchande köp, då skulle det ju bli gratis till slut?
Ah my bad! Grattis till ett bra köp. Tips, skaffa bättre klingor. Jag köpte ett trepack nånstans med Dewalt klingor för den innehöll klyvklinga.
 
En fräslyft och en 1400 W motor.

Högkvalitativ fräsmaskin med en 1400 W motor monterad till en fräslyft på en stålplatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
boschkenta och 5 till
  • Laddar…
Köpte en billig kompressor igår, bra att ha. Förpackad Cocraft kompressor på 24 liter i en kartong placerad på ett golv inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Ah my bad! Grattis till ett bra köp. Tips, skaffa bättre klingor. Jag köpte ett trepack nånstans med Dewalt klingor för den innehöll klyvklinga.
Ville bara förstå om jag missat något knep :)

Ja, jag har förstått att det är en bra idé med andra klingor.
 
Byurn Byurn skrev:
Ville bara förstå om jag missat något knep :)

Ja, jag har förstått att det är en bra idé med andra klingor.
Köpte denna från Toolab. Kanske inte bästa klyvklingan men den skär som smör mot vanliga!
 
P Pysslarn skrev:
[bild]

Har velat ha en bra penhammare med kompositskaft ett tag, hittade Peddinghaus Ultratec på conrad.se.

//Ronnie
Konstigt att 1000g är billigare än 800g? Annars är det bra priser på finfina hammare. Var det kampanj på dom när du köpte?
 
Nils-Orvar Nils-Orvar skrev:
Konstigt att 1000g är billigare än 800g? Annars är det bra priser på finfina hammare. Var det kampanj på dom när du köpte?
Konstigt ja, dessutom är ju 1500 gr ännu billigare än 1000 gr — de kanske är lite ansvarskännande och kompenserar litegrand för framtida belastningsskador? :)

I övrigt var det ingen kampanj, anledningen till att jag köpte nu och flera varianter var att jag hade ett tidsbegränsat tillgodohavande som snart skulle förfalla. Annars tycker jag conrad är rätt justa, som kund får man inte sällan mail av typen "Nu är det ett tag sedan du köpte något hos oss, du får X% rabatt på nästa beställning", fri frakt osv.

//Ronnie
 
  • Gilla
Nils-Orvar
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.