thewolf skrev:
Snabbare, enklare att öppna trådarna, bifoga bilder mm mm.

Man måste testa för att se fördelarna. Jag tror att det finns 2 typer av människor de som gillar appen och de som inte gör det...

Varför ifrågasätter folk appen? Om man inte vill använda, då låter man bli. Varför "gnälla"?
Tror du missförstår mig. Det jag menar är att alla utvecklar appar i stället för att satsa på plattformsoberoende html5. Det jag opponerar mig mot med BH-appen är att det redan finns en väl fungerande app. Lägg i stället tiden på något bättre än att branda en fungerande produkt.
 
En sak som skulle få mig att använda appen istf tapatalk vore om det fanns smilies som var kompatibla med web, android och iOS. Idag tex så är är bara ett fåtal smilies från webben läsbara i iOS och använder man iOS egna smilies så är dom lika oläsbara i webversionen.
 
Jag läste att annonserna skulle bort i nästa version men tolkade det som att det var i felsökningssyfte. Jag tycker om forumet och att använda tapatalk. Samtidigt förstår jag att annonsintäkter försvinner när man använder tapatalk. Erbjuder mig helt enkelt att betala en slant för att slippa annonserna samtidigt det ger er intäkter för att driva det hela. Blir vinna-vinna helt enkelt.. :)
 
zenobia skrev:
Jag läste att annonserna skulle bort i nästa version men tolkade det som att det var i felsökningssyfte. Jag tycker om forumet och att använda tapatalk. Samtidigt förstår jag att annonsintäkter försvinner när man använder tapatalk. Erbjuder mig helt enkelt att betala en slant för att slippa annonserna samtidigt det ger er intäkter för att driva det hela. Blir vinna-vinna helt enkelt.. :)
Nej, vi tar inte bort annonserna i felsökningssyfte. Vi tar bort dem eftersom ni tyckte att det var en sak som gjorde vår app sämre än Tapatalk appen.

Anledningen till att vi vill ha en alldeles egen app är att vi vill att den ska vara gratis för våra besökare. Tapatalk appen är inte gratis. Den kostar visserligen bara 22 kr men många drar sig för att betala även små belopp.

Vi vill också att vår app ska vara enkel att hitta i App Store (och Android Market), det var den inte tidigare.

Vi hoppas ni kommer tycka om vår app och heja på oss i vårt arbete. Vi tror att många kommer kunna ha stor nytta av appen när de inte befinner sig vid sina datorer.
 
phl skrev:
Tror du missförstår mig. Det jag menar är att alla utvecklar appar i stället för att satsa på plattformsoberoende html5. Det jag opponerar mig mot med BH-appen är att det redan finns en väl fungerande app. Lägg i stället tiden på något bättre än att branda en fungerande produkt.
Lugn, vi kommer också att satsa på en mobilanpassad sajt. Men allt tar sin tid. Vi är glada över att vi valt att branda en redan fungerande Tapatalk app (och inte vBulletins egna app som vi anser vara sämre än Tapatalk appen). Det har gjort att vi inte behövt lägga så mycket tid på det hela.
 
Nimajneb skrev:
En sak som skulle få mig att använda appen istf tapatalk vore om det fanns smilies som var kompatibla med web, android och iOS. Idag tex så är är bara ett fåtal smilies från webben läsbara i iOS och använder man iOS egna smilies så är dom lika oläsbara i webversionen.
Du kanske börjar använda vår app istället för Tapatalk helt enkelt bara för att du är snäll. :)
 
Jag gillar appen betydligt bättre än gratisversionen av Tapatalk. Mest för att man kan se alla senaste inlägg motsvarande funktionaliteten i web-versionen. :)
 
Per Eskilsson skrev:
Du kanske börjar använda vår app istället för Tapatalk helt enkelt bara för att du är snäll.
windows
:):(:D:@:p:S;):O:blushing::cool:

...vänta....
 
IOS

������☺������������


Hälften av i förra inlägget från Windows är synliga i BH appen

och av ovanstående från BH appen med iOS är enbart 1 synlig utav 10
 
Redigerat:
vad jag vill säga är att Smilies är viktiga i ett forum och det är synnerligen trist när det inte funkar
 
OK, ska titta närmare på vad det kan bero på. Men nu ger jag mig för idag. Godnatt!
 
Nimajneb skrev:
IOS

😄😊😃☺😉😍😘😚😳😌


Hälften av i förra inlägget från Windows är synliga i BH appen

och av ovanstående från BH appen med iOS är enbart 1 synlig utav 10
Hmm bara massa fyrkanter i android appen ...

Jag tillhör de som drar mig för att betala för en app, dels för att telefonen kraschar styp i kvarten (2 ggr på under 1 år). När de byter moderkort så blir den som en ny telefon och jag vet inte vad som händer då, måste jag köpa igen eller är det kopplat till google kontot? Säg att jag skulle köpa tapatalk varje gång, skulle redan vara uppe i 66 :-

Byter även telefon rätt ofta, jag vet inte vad det är med mig och telefoner men de håller inte. Jag tycker att jag är rädd om dem men icke =( använder iofs telefonen extremt mycket både mail och samtal, om jag inte laddar den på jobbet så är batteriet slut vid lunch. HTC desire Z

:sly::eek::confused:(y):thumbdown::surprised::mad::rolleyes::p:D:(:what::):beer:;):cool::banghead::screwy:
 
Nimajneb skrev:
IOS

😄😊😃☺😉😍😘😚😳😌


Hälften av i förra inlägget från Windows är synliga i BH appen

och av ovanstående från BH appen med iOS är enbart 1 synlig utav 10
Såg nu att sista raden i ditt inlägg inte syns förrens jag tar quote :confused:
 
Nimajneb skrev:
windows
:):(:D:@:p:S;):O:blushing::cool:

...vänta....
Hela det här inlägget syns ...
 
Eller du kanske redigerade inlägget mellan det att jag läste tills jag tog quote, för nu syns hela. :eek:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.