Per Eskilsson skrev:
Bra feedback, Går det att specificera på vilken sida eller vilka sidor du befinner dig när kraschen sker?
Senast var det från just denna sida, men testar jag nu igen så funkar det som det ska... Vi får väl hjälpas åt att rapportera in ev buggar när det är färskt i minnet...
 
Nu hände det igen, efter att ha publicerat förra inlägget så tryckte jag på back... Den går tillbaka till "mina prenumerationer" och efter en sekund ytterligare så kraschar appen.

Får väl se om det händer efter detta inlägg åxå
 
Yes, den kraschade igen
 
Vilken version av iOS kör du? Kolla under Inställningar > Allmänt > Om. Och vilken iPad? 1 eller 2?
 
Nu hände samma sak för mig. :(
 
Per Eskilsson skrev:
Vilken version av iOS kör du? Kolla under Inställningar > Allmänt > Om. Och vilken iPad? 1 eller 2?
Ipad2 iOS 5.01
 
Har någon upplevt att appen krashat från via iPhone?
 
Min iPhone har inte kraschat än. Men jag skall testa ovan beskrivna scenario nu.
 
Ingen krasch på iPhone 4, iOS 5.0.1 vid tryck på back efter skickat svar.
 
Nja. Nu var jag för snabb. Efter förra svaret kraschade iPhonen också.
 
Jag har felrapporterat krasharna hos leverantören Tapatalk och hoppas på svar snart. Just nu är de däremot inte vakna i Hong Kong.
 
Det ju redan nu nackdelen med er app -- supporten slussas via er vilket ju bara leder till mer jobb. Tvingad jag in i BHs app blir det definitivt mindre forum för min del. Trams!
 
Använder en köpt Tapatalk till bl.a byggahus, men även andra forum. Hoppas ni inte stryper möjligheten att använda vanliga Tapatalk för, precis som Benjamin säger, så har även jag svårt att se mervärdet.
 
Testar iPhone 4 iOS 4.0.1


Sent from my iPhone using Byggahus.se app
 
Ingen krasch här.


Sent from my iPhone using Byggahus.se app
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.