Skickat från påtvingade BH istället för Tapatalk.
 
Det här var ju bra, först inlägget via BH, fick meddelande om att det inte gick att posta, tog bort draften enligt frågan. Öppnar tråden inget där, svarar igen och se, två inlägg istället.

Bra början på livet med BH appen.
 
Ta bort Tapatalkstöd? Ja det är ju inte svårt att räkna ut varför. Eftersom ni kommer förlora användare i och med att ta bort stöd för en fungerande platform som många gillar och då folk dessutom inte vill ha en massa extra, helt onödiga appar när de kan ha allt samlat i en och samma. Ja, då är det inte svårt att räkna ut varför. Reklam! Ni ska alltså tjäna mer pengar på reklam genom att tvinga på den även på forummedlemmar som kör via Tapatalk? Det räcker inte längre med att tala om för annonsörerna vad många som besöker er hemsida och den webbaserade versionen av forumet? Eller har för många gått över till Tapatalk? Vilket fall som helst tror jag man utplånar sig själv om man är för girig. Lycka till, det kommer behövas! Buuuu! :)
 
  • Gilla
gasolgrill och 1 till
  • Laddar…
Såg att det redan tagits upp. Jag läste att Tapatalkstöd definitivt skulle försvinna och såg rött! :)
 
Vägen diskussionen i denna tråd tagit känns aningen paradoxal med tanke på att BH är, eller ska vara, ett forum för konsumenten... ;)
 
Jag tycker det är synd att ni går bort från vanliga Tapatalk. Det är dock bra att ni bara brandar om appen vilket gör att ni kan gå tillbaka när ni vill.
Jag tror att det blir onödigt dyrt att ha en egen app. Förvaltning och användarsupport kommer att kosta.

Hatar reklam men förstår att den behöver finnas.
 
Själv är jag ingen aktiv postare, men läser på forumet flera gånger om dagen. Försvinner stödet för tapatalk försvinner även jag. Jag vägrar installera en speciell app på 5 enheter gör att jag ska kunna läsa något jag inte är fullt aktiv på.
Nej, fördelen med tapatalk gör mig är att jag har alla de forum jag skannar av i amma program oavsett vilken enhet jag för tillfället sitter med. Hittar jag något nytt forum finns det genast på alla andra ställen. En app per forum blir ohållbart med flera enheter.
Varför inte låta oss som vill använda det få betala en summa?
Att man ska slippa reklam om man har tillräckligt många poster uppmuntrar enligt mig till mer oseriösa poster.
 
  • Gilla
jlinxx och 3 till
  • Laddar…
Känns trist att bli tvingad till en ny app när tapatalk fungerar förträffligt. Men här kommer iaf första inlägget från nya appen.

Sent from my GT-I9100 using Byggahus.se mobile app
 
Det tog mig dryga 12 sekunder att få upp inloggningsrutan. Dock har jag supit bort lösenordet så jag får vänta med att posta i BH-appen. =)

iPhone 4, senaste iOS.
 
Skickat via Tapatalk, ska det inte funka längre?
 
Skickat från bh appen istället för tapatalk. Ger detta ett försök....
 
Och nu fastnade jag på frågan om vad som aldrig kommer till dörren. Hur svårt kan det vara? Tid, tiden, klocka, , ur, uret osv....
 
zenobia skrev:
Och nu fastnade jag på frågan om vad som aldrig kommer till dörren. Hur svårt kan det vara? Tid, tiden, klocka, , ur, uret osv....
Brevbäraren? ;)
 
TeroM skrev:
Det här var ju bra, först inlägget via BH, fick meddelande om att det inte gick att posta, tog bort draften enligt frågan. Öppnar tråden inget där, svarar igen och se, två inlägg istället.

Bra början på livet med BH appen.
Vi har en bugg som gör att man ibland får ett felaktigt felmeddelande. Detta inträffar både i apparna och i webbläsaren.
 
zenobia skrev:
Och nu fastnade jag på frågan om vad som aldrig kommer till dörren. Hur svårt kan det vara? Tid, tiden, klocka, , ur, uret osv....
Har skickat pm till dig zenobia.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.