Hej jag jobbar som plåtslagare, och jag vet att när man bearbetar plåten så kommer bucklor här och där. Vad tycker ni plåtslagarna om det här? Går det att få taket klar utan bucklor?
 
  • Wow
kest
  • Laddar…
jurijjuruj jurijjuruj skrev:
Hej jag jobbar som plåtslagare, och jag vet att när man bearbetar plåten så kommer bucklor här och där. Vad tycker ni plåtslagarna om det här? Går det att få taket klar utan bucklor?
Utifrån vad jag kan se just nu så...
 
Bilder?
 
jurijjuruj jurijjuruj skrev:
är du plåtslagare ?
Nej men utifrån din beskrivning, bilder eller beskrivning så kan nog ingen svara.:thinking:
 
K kest skrev:
Nej men utifrån din beskrivning, bilder eller beskrivning så kan nog ingen svara.:thinking:
Nyinstallerad plåttak med falsade skarvar och säkerhetslinor på ett hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mr.fluff
  • Laddar…
så här till exempel
 
  • Gilla
kest
  • Laddar…
Det är väl så där det brukar se ut? Det var bättre förr när plåten var tjockare.
 
Du frågar dessutom på ByggaHus. Här är minsta lilla avvikelse ett tecken på fusk och slarv och allt vad det kan tänkas vara. Här är allt perfekt och de som svarar är de som gör de bästa jobben Alla andra fuskar och kan ingenting.
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Krumsaxa och 10 till
  • Laddar…
jurijjuruj jurijjuruj skrev:
[bild]
det där är antingen att maskinen är felinställd eller att plåten är kantlång.

har ingenting med själva hantverket att göra .