Det kan vi inte avgöra, vi har inte träffat GF ;D ;D ;D ;D ;D
 
cattis skrev:
Jag tror inte att du var där GF, visst är Sweli och jag skapliga tanter men BRUDAR?? nja det var längesen  8)
Okejdå. Jag drog en rövare.
Jag var faktiskt där i lördags men inte klockan 13. Hade gärna stannat där till kl 13 men hade ganska hektiskt schema. I stället tror jag vi lyckades hitta allt kakel och klinker vi ska ha till huset (inte på Bauhaus dock).
 
:) Helt okej GF ,men du missade en jättetrevlig fika...
 
8) Sweli och jag såg väl ut att vara medlemmar i maffian...
 
Såg ut.....
 
De flesta varuhus verkar ha sådana regler. Har själv råkat ut för det när jag ville fota inne i en klädaffär (objektet var naket och i stort behov av kläder...).
Lite konstig regel med tanke på hur lätt det är att smyga in en dold kamera.
 
:) ja dom fotar ju själva sina badkar och prylar, och skickar ut så min brevlåda blir överfull så det där var ju skitlarvigt.
 
Det är bara att bojkotta Bauhaus !

Kollade priser på Ekesjö dom är ännu dyrare än Bauhaus på allting. Det blir ByggMax.
K-Rauta har lika dålig service.
Fredells i Nacka tyckte jag att dom hade bra kunnig personal.
Har inte kollat priserna där.
 
Stämmer med Joreit om priser på Fredells. Dom är dyrare än Ekesjöö och dom, är dyra! Det blir Tysklandresa för vår del.
 
Eller skaffa en digitalkamera! Nu för tiden kan man få en sådan som duger för att lägga ut bilder på webben för mindre än en tusenlapp.
 
För 5000:- får du säkert en bra kamera men här pratar vi om en kamera som räcker för att tillfredställa våra behov här på forumet. På Rusta (www.rusta.se) så kan du exempelvis få en för 299:-. Vill du ha en med blixt så får du sträcka dig till 599:-. Kvaliten på kamerorna är säkert usel men räcker för att lägga in lite bilder till oss på forumet. Var inte så självisk! ;)
 
På Rusta hittar man ibland väldigt bra saker.
Igår köpte jag en laddningsbar lampa med halogen 1500 W för 199 kronor. Super bra!
 
Från bubbelbad till lampa, är inte tråden tappad ???
:-/
 
Världen är full av tappade trådar...
 
jureit skrev:
Herrarna och Damerna må ursäkta men om det bara är fråga om att tillfredställa Edra lustar så får nog Ni komma med att bidrag i så fall.   ;D

Strängen tappad?

Mjjaaaa...  
Pelle brukar vara duktig på att förklara det här. Du måste få ordning på dina prioriteringar. Forumet först. Sedan dina egna behov. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.