Åh herregud. Detta blir en syn för gudar :) :surprised: ;D
 
Ajdå. Jag kom just på att badbrallorna är nedpackade och magasinerade. Synd.
 
;) Det är lungt GF. Dom flesta brukar få lite rampfeber vid såna tillfällen... Vi kan ta dej påklädd istället, det var ju volymen på badkaret vi skulle kolla främst...
 
;D
 
Synd att jag inte bor i närheten av Uppsala. Kom just på att jag skulle ha "lite ärenden" på Bauhaus... ;)
 
kl 13 var det väl... digitalkameran ska med ;D ;D ;D
 
Ni får läga ut bilderna sedan....har lite för långt att åka och kanske inte kan förklara varför jag måste åka till Uppsala och titta på badkar ;D
 
vi får se hur många blir fotografer och hur många "skådespelare" men bilder blir det, badkar måste finnas där ;D ;D ;D ;D
 
8) Visst är det härligt Palm... Det är dom sjuka människorna som kryddar livet, å tja konstigare massdejter har nog funnits
 
Hade det varit inom 10 mil så skulle jag ha åkt dit...tagit med glögg och pepparkaka...för att kunna vara med i rekordet ;D
 
::) Picnic på bauhaus... tja dom är ju dumma om dom slänger ut en trave husbyggare som förmodligen höjer deras dagskassa rätt ofta...
 
Kasta ut? Varför då?
 
Rapport från Bauhaus mötet!
General Failure failed to come.
Cattis med familj var där och Sweli med sambon.
När vi försökte ta bild på alla i badkaret, Bauhaus personalen stoppade oss, med hänvisning att det var förbjudet att ta bilder där.
Vi försökte med förklaring att det var till vårt forum på byggahus och efter samtal med avdelningschefen fick vi nej.
Det var bara att gå ut, ta en ficka och en jätte trevlig pratstund.
Vi försökte... sorry Marlene, ingen bild :-/
 
:D Tack för en trevlig fikastund Sweli, det får vi göra om...
 
Det ska vi absolut göra ;D
Kanske hitta nåt annat ställe där man kan prova badkar och ta bilder ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.