Fick sågen idag och första intrycket efter att ha monterat och fingrat lite på den är positivt, anhållet är stabilt och alla rörliga delar går lätt och är stabila, kommer tillbaks imorrn med lite användar erfarenheter.
 
Tänkte med köpa den så jag väntar nyfiket =) vad fick du ge totalt med frakt, hur betala du och hur lång leveranstid?
 
Sågat lite idag, blev lite osb och klyvning av 2" 2 och det skar som smör, raka fina snitt. Betalade via paypal GAV 3800:- sammanlagt, lite skillnad mot 5995:- i Sverige.
 
Det låter ju bra bra det ! ska se om man lyckas klara av att beställa då =)
 
Kört mera idag & är fortfarande nöjd, har vana av bosch gts10 och märker ingen direkt jätte skillnad mellan sågarna. Med Boschen sågar jag mycket plast 50mm tjocka skivor och i plasten får han verkligen jobba.
 
Det tog 2 veckor att få hem den. Fortfarande nöjd med den, har sågat mer osb och reglar.
 
Fick iväg en beställning i fredags tror jag :) fick först fixa paypal som jag trodde jag hade och sen översätta allt på svenska. Men väntar med spänning om den dyker upp :) vilket frakt bolag levererade sågen ?
 
ups direkt hem till dörren :) Warwick hmm är du kanske basist ?
 
basist? nej, du verkligen totalt tondöv.. tyckte det smeknamnet låt coolt när jag var typ 14 =) sen har det blivit kvar

Fick mejl från typ ups nyss så jag hoppas det närmar sig :)
 
hehe ok ! är annars ett rätt etablerat elbas märke =)
 
Fick hem sågen i fredags så det tog bara 1 vecka att få den :)

Har varit borta hela helgen så jag har bara kikat på den och skruvat på hjulen
Men fattar inte riktgt hur man får upp sågklingan ?
Är lite seg idag så hoppas jag kommer på det :p
 
sågat nått än ?
 
Bara pillat på den och sågat en planka :) Men det verkar va ett fynd enligt mig om man ser vad man fått för de pengarna i sverige. Skönt med stativ och hjul med, det rekomenderar hag verkligen !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.