Svar: 100dgr
Motivering: Då altan och poolplanerna som årets största projekt innebär det i första skedet att påbörja grävning för poolen. (vilket kommer att ske för hand då grävmaskin inte kommer in på tomten!). Så fort våren börjar närma sig så skall det påbörjas och då vore det ju toppen med fina, nya och varma arbetskläder framför det gamla man alltid använder sig utav! :crysmile:
Som grädde på moset så hade det också varit en förbannat fin 40-års present den 12feb som också råkar vara min födelsedag! :D
 
100 dagar
Mina gamla arbetsbyxor och jacka är 20 kilo för stora plus med en massa hål i. Dessutom har vi precis dragit igång en utbyggnad av huset så nya arbetskläder hade suttit som en smäck.
 
C crazytok skrev:
Svar: 100dgr
Motivering: Då altan och poolplanerna som årets största projekt innebär det i första skedet att påbörja grävning för poolen. (vilket kommer att ske för hand då grävmaskin inte kommer in på tomten!). Så fort våren börjar närma sig så skall det påbörjas och då vore det ju toppen med fina, nya och varma arbetskläder framför det gamla man alltid använder sig utav! :crysmile:
Som grädde på moset så hade det också varit en förbannat fin 40-års present den 12feb som också råkar vara min födelsedag! :D
grattis i förskott och lycka till med grävandet.
Tyvärr kan inte jag bestämma om du får några arbetskläder i present.
 
  • Gilla
crazytok
  • Laddar…
Svar: 100 dagar
Det vore underbart att vinna nya arbetskläder då jag råkade såga mig i benet och sabbade byxorna. Att få en matchande jacka där jag kan ha alla plåster vore ju fantastiskt!
Vänligen ”övning ger färdighet”
 
Svar: 100 dagar :)

Då vi fått en ny granne som är far till vårt älskade barnbarn, så tänker jag ställa upp så mycket jag orkar för att dom skall få sin dröm uppfylld. Men även mina egna projekt.
Så nu lär jag behöva kläder som klarar allt. Fundering vem skulle vilja skylla på dåliga kläder och göra sitt barnbarn och hans fantastiska far besviken. Nä stå där med baken bar och frysa och sen sitta inne och nysa. På med varma kläder så klarar man alla väder. Alla blir glada slutar som en bra saga.
 
Svar: 100 dagar.

När jag idag skulle fixa med bilen ute i snön insåg jag snabbt att jag helt saknar vettiga arbetskläder för kallt och fuktigt klimat. Det mesta jag har är i bomull/nylon och blir snabbt kallt och blött när man ska ner på knä under bilen. Ett sådant ställt skulle passa perfekt som komplement!
 
Svar: 100 dagar!

Det skulle sitta fint med varma och bra kläde man kan ha utan att slita på "finjackan" när det ska grejas ute i kyligare tider.
 
100 dagar

Om jag vinner arbetskläderna så kanske kommer jag att se ut som proffs och förbipasserande slutar glo på mig för att jag renoverar/arbetar ute i träningkläder (fast jag gör ett bra jobb ändå ). Man behöver egentligen inte ha snygga kläder för att göra ett bra jobb. Dessutom vet jag från en polare att Blåkläder Unite är god kvalitet så ännu en fördel att vinna sånt
 
Svar: 100 dagar

Kyligt är det. Stundande uteprojekt som kräver varma klädesplagg. Kanske dags att skippa underställ, mysbyxa och hoodie mot lite rejälare plagg med bra förvaring?
 
Mitt svar :Öppet köp i 100 dagar
Vill gärna vinna dessa bra och fina arbetskläder.
Min sambo har inga bra arbetskläder så dessa vore toppen att få överraska honom med.
Han har många projekt som ska fixas på huset som panel byte, bygga altan och anlägga ny gräsmatta så dessa arbetskläder skulle komma till nytta.
 
Svar: 100 dagar!

Önskar ett riktigt sett till min sambo. Jag är kittad & klar för livet på landet då jag haft turen att springa på grejer till rätt pris. Sambon har inte haft lika tur, detta skulle va perfekt på honom!
 
Svar: 100 Dagar

Motivering; Har inga vettiga arbetskläder för utomhusaktivteter. Brukar sluta med att man kör dubbla tröjor och eventuellt den finare vinterjackan
 
100 dagars öppet köp!
Motivering -min kära man fryser under bygget av vårt nya pooldäck som pågår i detta nu, för att vara klart till våren.
 
Svar: 100 dagar

Jag har små stänk av målarfärg på i stort sett alla mina byxor och fleecar. Det börjar bli pinsamt eftersom jag har ett kontorsjobb. Anledningen är att mina arbetsbyxor trycker sig in i grenen som en spikad panelbäda mot en husfasad. Det blir inte till att jag tar på dem för alla småjobb som ska göras på kvällen mellan nattning av barn och egen insomning. Du ska ju vara mysigt och bekvämt att vara hemmafixare, och det tror jag att det skull kunna bli med byxorna från Billiga-arbetskläder.se!
 
100 dagar.
Mina nästan befintliga arbetsbyxor är på väg att falla sönder i sina beståndsdelar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.