Jag säger 100 dagar och min motivering är att jag har inte några som helst pengar över när jag betalt allt..;/ Skulle vara så underbart att få gå omkring med en uppsättning nya kläder, känna sig fri, härlig och arbetsför!!! :)
 
100 dagar.

för att jag jobbar utomhus hela året med att sätta upp stängsel och nu är det fruktansvärt kallt ute!

/Micke
 
100 dagar

Råkade kladda ner mina arbetskläder med tjärvitriol, de stinker och jag törs inte tvätta dom i tvättmaskinen.
 
Hej,
Kunden har alltid 100 dagars ångerrätt/öppet köp från dagen då kunden mottagit sin vara. Är ordern uppdelad, så gäller 100 dagar från när kunden mottagit sista varan i ordern.

Skulle jag nu ha turen att vinna dessa varma arbetskläder, så önskar jag ge det till min man. Han är alltid lika fantastiskt på att gå ut och ordna med alla projekt och viktiga kontroller på huset, om det så är i smäll kalla vintern. Med detta ställ från Billiga-arbetskläder.se så kan jag se till att han håller sig varm och frisk.
Vänliga hälsningar
Anne-Marie
 
100 dagar, från det att sista varan levererad om det varit delad leverans.

Som förstagångsköpare av hus har jag insett att det finns ofantligt många projekt att sätta händerna i. Att ha ändamålsenliga kläder skulle göra att man kan fokusera på att få projekten färdiga och lyckade, istället för att tappa koncentrationen och motivationen när man fryser.
 
H
Nytt hus i ett nytt villaområde som är väldigt nära stad men på landsbygden. Äntligen ska man få en trädgård, det blir mycket jobb i trändgården så dessa snygga trådgårdskläcker skulle vara perfekt för mig!
 
100 dagar. Jag vill att min karl ska se snygg ut även på jobbet!
 
Svar : 100 dagar

Motivering: Min sambo kommer få användning för dom! Vi har nyss köpt radhus och kommer behöva byta och måla panel på huset. Jag har en uppsättning arbetskläder till mig själv men hon har aldrig haft något annat än mjukisbyxor och min tröja när hon velat hjälpa till. Jag tror detta hade gjort henne glad och sporrad!
 
Det är 100 dagars öppet köp hos billiga arbetskläder.

En uppsättning rejäla arbetskläder för bistert klimat skulle onekligen komma väl till pass eftersom vi ska bygga växthus, ny friggebod och altan till fritidshuset så snart tjälen går ur marken!
 
#tävling #billigaarbetsklader

Svar: Det är 100 dagars öppet köp (y)

Motivering: Jag kommer knappt i min vindjacka och tillhörande byxor längre då de verkar ha krympt på något mystiskt sätt. Jag ser denna tävling som ett hopp för mig att kunna fortsätta utöva min fritidssysselsättning, Geocaching, med sköna och skyddande kläder. :ok:
 
Svar: 100 dagars öppet köp

Motivering: Jag har inte plats för något större verktyg inomhus så allt kapande och liknande måste göras utomhus och nu är det t.om. svinkallt i Skåne så istället för att hålla på med långkalsonger och undertröja hade det varit skönt med kläder anpassade för utomhusarbete.
Hade varit extra skönt nu när jag ska spika panel om några veckor :dizzy:
 
100 dagar.
Sviterna av Covid har gett mig svaga lungor så utomhusarbete sker mycket långsamt och jag arbetar mycket makligt och fryser lätt. Det här vore ett lyft denna snörika vinter.
 
Svar:
100 dagar

Motivering:
Av råttor och möss en vattenskada vi fått,
i köket golvet och väggar var vått.
Golvet revs upp och torken sattes in,
värmen är ett stort evigt svinn.
Nu är de kallt ute och inne,
jag håller på att tappa mitt sinne.
Projektet måste avslutas även om det är kallt.
jag behöver klä mig i något ballt.
 
Svar 100 dagar

Med vedeldat hus 4 uthus och tomt större än de flesta, måste jag jobba ute oi alla väder.
Ensammstående med barn vv. kommer mina behov långt ner på inköpslistan.
En uppsättning bra arbetskläder skulle göra mitt liv betydlligt bekvämare. Nuvarande arbetskläder var bra på den tiden en mobiltelefon hade knappar och skulle vara liten.
 
100 dagar.
Jag har inga snickarkläder alls...
\\Mats
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.