Det är 55 W
Har tänkt länge att vi skulle behöva en luftrenare, då vi ligger på gränsen med radon har hund och dålig ventilation i huset. Sover jämt m fönstret öppet.Så jag skulle bli jätteglad och må så mycket bättre om man fick vinna denna Philips luftrenare
Eva
 
Svaret är 55W!

Vi är en familj av tre som alla är allergiska mot pälsdjur och mot pollen. Det första är enkelt att skydda sig mot i hemmet, men det andra betydligt svårare... Det vore fantastiskt att kunna få andas och må bättre i hemmet under den härliga men tyvärr också jobbiga våren och sommaren.
 
Svar: Maxeffekt 55W

CleanHome med luftrenare är pricken över i för hemmets motsvarighet till LEAN, arbetsplatsens arbete med ständiga förbättringar (CLEN-LEAN) Luftrenaren skulle inte bara förbättra vårat inomhusklimat den skulle också underlätta för mig som ”dubbelarbetande” mamma.
Tack för utveckling av hemma produkter!

vänligen
Lotta
 
Svar 55W

Vilken present detta skulle bli till min sambo och vår hund. De lider båda av kvalsterallergi och jag tror att båda är öppna att prova denna pryl!
 
Rätt svar: 55 W

Med tre barn i huset, minsta under ett, skulle jag vilja ge dem bästa förutsättningarna. Katter i huset och bor på landet så luftkvaliteten kan definitivt förbättras. Som ensamstående skulle denna investering inte va möjlig, men en önskan om att ha tur att få ge familjen möjligheten ändå
 
Svar: 55 W

Vill ge denna till min pappa så han kan ställa den i sitt hus. För varje gång jag varit där så är det en viss doft i kläderna som sitter i några dagar efter jag kommit hem igen. I sovrummet jag får sova i där är det dålig cirkulation på luften. Skulle varit perfekt att ställa där inne.
 
Rätt svar: 55 w

Att ha pollenallergi & astma och det i näsan alltid killar i.
Då det skulle vara skönt att få andas lätt på detta sätt.
Nästan 6-7 månader av ständig klåda skulle kanske lösas med vinst av denna låda.
Jag ändå älskar sommar fast Björk & gråbo ständigt bolmar.
Att vara tuff med bakvänd kepa är inte lika bra som en luftrenare med HEPA.
Nu gäller det bara att hålla tummar och tår att jag denna vinst nu får.
 
max effekt 55w

jag vill kunna sova bra, så mörkt, tyst och svalt. På sommaren blir det för varmt och att öppna ventilationsluckorna kommer det in en massa oljud
 
Svar: 55W

Vi är en familj där nästan alla är allergiska.
Med tanke på hur mycket pollen det är ute nu så hade det ju varit skönt med hjälp av denna fantastiska luftrenare.
Då kanske vi kan sova bättre på natten och slippa alla nysningar och ögonkliande.
Hoppas hoppas......så vi kan njuta mer av vår och sommar :)
 
Svaret är: 55w

Vi väntar första barnet till juli, med pollen allergi hos båda jag och mamman, tänker jag att en luftrenare i sovrummet kan hjälpa den lilla till en bra start.
 
Svaret är 55 W


Kombinationen klösande finkornig sand i ögonen och Niagarafall i näsan är ingen hit. TÄNK om hemmet kunde göras helt smuts-, pollen- och dammfritt. Eller i alla fall så rent det bara går. Drömmen besannas om vi en riktigt bra luftrenare får.
 
Den drar max 55 watt.
Då jag lider av astma och pollenallergi skulle jag behöva en luftrenare för att få renare luft inomhus. Den underlättar ju även städningen för oss.
 
Svar: 55 watt

Hade varit trevligt med en luftrenare hemma så man slipper gå omkring med en rinnande näsa hela dagarna.
 
Svar: 55 W
Har problem med båda astma och allergi och denna hade varit perfekt för att få renare luft inomhus. Förhoppningsvis kan den göra stor skillnad under hela året
 
Svar: 55w

Med katter och hund och nybliven pollenallergi så skulle det vara underbart att få prova en sån här och se om det verkligen funkar och blir bättre!

MvH Micke
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.