Svar: 55W
 
55 W

jag önskar vinna er luft renare då två av mina barnbarn är väldigt allergiska. Så de har svårigheter med andningen och jag önskar att de kunde få möjlighet till renare luft inomhus.
Håller nu tummar och tår ✊✊ & för vinnst
 
Svaret är 55W.

Med en sambo som är gravid, asmatiker och pollenallergiker så hade det varit otroligt att få ge henne denna luftrenare så hon mår bättre. Jag vill bara att hon må så bra hon kan.
 
Svar: 55W

Med både en sambo och dotter som har pollenallergi vore det perfekt med en luftrenare för att minska pollenmängden i luften inomhus under pollensäsongen! Vi hade precis tänkt att köpa en luftrenare så denna tävlingen kom väldigt lägligt!
 
Svar: 55W

Då vi nu väntar tillskott (jag är gravid i v.39) och med en gammal luftrenare som sjunger på sista versen har jag och min sambo funderat på att spara ihop till en nyare modell med större kapacitet.
Både jag och min sambo är allergiker och vår gamla luftrenare sedan 2015 flyttas just nu flitigt mellan rummen men den kommer troligen få parkeras sin sista tid i sovrummet när vår lille är här då vi dessutom har rökande grannar som gärna "tar de sista blosset" och fimpar vid föreningens friskluftsintag.
Så att vinna denna tävling nu skulle göra mycket gott både för den knapra hushållsekonomin men också för trivseln och hemmamiljön.
 
Svar: 55W

med en höggravid fru och samt en snart nybliven förälder till midsommar hade denna passat perfekt till barnrummet
Man vill alltid ge det bästa till barnet så varför inte den bästa luften?
 
T
Svar: 55W

När man bor i lägenhet på första våningen som har en kombinerad vändplan och i-/urlastningszon för servicehemmet mittemot precis utanför sovrumsfönster och balkong samt en skogsdunge med enorma tallar som släpper pollen på andra sidan vändplanen så behövs det en luftrenare för inomhusklimatet.
 
Rätt svar är 55W

Denna lilla effektiva luftrenare skulle vara en perfekt present till vår dotter på 18. Hon är känslig för sjukdomar efter en hjärnoperation då hypofysen fick opereras bort då den var angripen av cancer för några år sedan. Hon är idag frisk från cancern men saknar hypofys och är då extra känslig för sjukdomar och behöver då tänka extra mycket på luftkvalitet, rening och handhygien.
Det skulle kännas fantastiskt bra om hon hade en luftrenare i sitt hem.
 
Svar: 55W

Ren luft för livet? Ja, det borde ju vara givet.
Men världen som den ser ut i dag, ger en känsla av obehag.
I vår familj där allergier härjar sedan länge tillbaka,
skulle en luftrenare ge mycket ny energi, både hos barn, make & maka.
Philips AC3033/10, smidig, genial,smarta funktioner – allt på en gång!
Hoppas den hittar hem till oss, då gör vi glädjeskutt och sjunger en tack-sång!
 
55 watt

Jag skulle vilja vinna luftrenaren för min sons skull. Han lider jättemycket av sin pollenallergi från sommar till höst, trots medicin. Vore så skönt om han åtminstone skulle kunna få sova hela nätterna i ren fräsch luft ❤️
 
55 watt

Hade verkligen uppskattat denna för frugan och dotterns pollenallergi
 
svar: 55w

När man har pollen allergi och går hemma ofta med snuva, skulle det vara skönt att vinna denna maskin och åtminstone kunna andas ut när man kommer hem!
 
Svar: 55 W

Att kunna få denna luftrenare hade hjälpt mig enormt mycket på grund av att jag har astma i botten och alltid velat köpa just Philips luftrenare för att dom är bäst på marknaden dock har mina ekonomiska begränsningar lätt till att jag ej kunnat köpa. Det skulle vara en dröm att få ha den i sitt hem.
 
mitt svar: femtiofem watt

Av erfarenhet vet jag att en luftrenare gör livet lite mer drägligt för oss pollenallergiker. Därför vinner jag gärna en till mina allergiska kollegor och mig att rena luften med på vår lilla, fristående förskola.
 
Det är 55 W
Har tänkt länge att vi skulle behöva en luftrenare, då vi ligger på gränsen med radon har hund och dålig ventilation i huset. Sover jämt m fönstret öppet.Så jag skulle bli jätteglad och må så mycket bättre om man fick vinna denna Philips luftrenare
Eva
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.