Svar: 2

Med helrenovering, tre småbarn och hund så skulle hjälp med städningen vara en gudagåva! Det är sällan man kan skaffa sig mer tid så när chanserna kommer gäller det att hugga!
 
Svar: 2 Den är så tunn att den kan ta sig in överallt.

Motivering:
Då vi fått en diagnos av veterinären att vår hund är damm- och pollenallergiker måste vi dammsuga 2 gånger om dagen . Denna robotdamsugare hade underlättat enormt för oss. Vi har redan en luftrenare köpt endast för honom, och med detta robotdamsugare hade han hans besvär inte blivit lika jobbiga. Håller både tummar och tassar på att vi vinner!
 
S
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Min sambo städar sällan och dessutom drar hon med sig massa halm och skräp när hon kommer från stallet. Jag damsuger varje dag, men det är lika smuttsigt nästa dag när jag kommer hem från jobb. Denna pryll kanske skulle kunna ge mig en glad överraskning när jag kommer hem.
Ps. Huset är 255kvm stort... det finns ytrymme för den att åka runt utan tristess.
 
Redigerat:
Svaret är 2. Den är så tunn att den kan ta sig in överallt

Motivering:
Då vi är allergiska så är detta vårt perfekta husdjur.
Den äter själv av det som finns på golvet.
Vi behöver aldrig gå ut och gå med den.
 
Redigerat:
Svaret är nr 2. Tycker inte om att städa så vill ha vill ha vill ha.
 
Svar nummer 2. Detta är den pusselbit som behövs för att underlätta mitt vardagspussel!
 
Svar nummer 2 "Den är så tunn att den kan ta sig in överallt"

Fick se en städ robot live i helgen (annat fabrikat) och kunde titta på denna skapelse i en timme när den åkte fram och tillbaka och gjorde nytta! Med en Philips Easystar kan jag och sambon roa både oss själva med att titta när den når in under tv bänken och vår skänk som gått i arv, och våra tre katter kan ha underhållning när vi är på jobbet. Vardags lyx, för vår lilla familj.
 
Svar: 2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Jag skulle vilja vinna den eftersom både jag och sambon ÄNTLIGEN har flyttat ihop, från varsin 35 kvm lägenhet till en villa på 165 kvm. Mycket att städa... Men shit dammfritt, och enkelt skulle det bli med denna robotdammsugare!
 
Svaret är 2. Den är så tunn att den kan ta sig in överallt

RUT i all ära
men nu vill vi slippa svära
över smuts och utspilld ingefära
och koncentrera oss på att vara kära
 
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Fyra barn springer ut och in dagarna i ända, och snart börjar gräset att växa.
Roboten får dammsuga och jag hjälper barnen med läxa.
 
SVAr: Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt


Motivering: Hjälp! jag råkade att välta vår nuvarande dammsugare ner för källartrappan, den gick tyvärr helt sönder!
I ett vanligt hem hade inte var något problem att vara utan dammsugare tills man har tillfälle att köpa en ny, men min sambo är en ingen vanligt tjej - hon är extremt pedantiskt och har städ-mani.
För att rädda min tillvaro så hade det varit perfekt med en robotdammaugare.
 
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
En robotdammsugare skulle skapa så mycket mer tid till vanlig glädje, och just en Philips hade passat in här som handen i handsken då vi redan har så mycket annat från Philips! Wake up light, rakapparat x2, mikrovågsugn och tv! Dock är dammsugaren vi har en 12 årig Volta Rolfy! :/
 
Svaret är 2. Den är så tunn att den kan ta sig in överallt

Hatar att städa!!
 
Svar: 2. Den är så tunn att den kan ta sig in överallt.

Motivering:
Väntar tvillingar (första barnen) och vem kommer ha tid att städa?
 
Svar: 2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Motivering: När dottern (snart 3) såg en video jag plockade fram på tuben om robotdammsugare, så utbrast hon:
- Pappa, en sån kan vi ha, så städar jag mitt rum själv!! :D
hrm...

/Thomas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.