2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Motivering: Robot, automatik, framtid... roligare och bättre kan det knappast bli!
 
janwide
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.
Jag älskar alla mina Philips prylar. Det enda jag saknar är en som sköter dammsugningen själv så att jag kan leka med de andra :surprised:)
 
2 Den är så tunn att den tar sig in i stort sett överallt.

Jag skulle behöva den då vi har tre egna barn och 6 dagbarn. Den skulle underlätta vardagen. Det blir en väldigt massa dammsugande i vårt hus.
 
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Med en äkta EasyStar
får vi mer kvalitetstid, jag och min karl. :surprised:
 
Svar på frågan är - Den är så tunn så den tar sig in i stort sätt överallt!

Motivering! Jag vill verkligen vinna den här! Kommer i så fall ge bort den till en familj vars mamma är sjukskriven och som har svårt att få vardagen att gå ihop och VERKLIGEN behöver denna fantastiska dammsugare som städhjälp!
 
Svar: Nummer 2

Motivering: Vår dotter som snart fyller två är livrädd för daschian, som hon kallar vår dammsugare. Hon älskar dock radiostyrda prylar och den här dammsugaren kör ju själv, vilket hon lär älska, samtidigt som den gör ett nödvändigt jobb. Så, för att vi ska kunna ha ett välstädat hem utan skrik och gråt så vore den här perfekt!
 
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Tre våningar, renoveringar och barn gör att man inte prioriterar städning. Att då han en liten kompis som hjälper till vore underbart.
 
Svar 2:

Min motivering lyder:

Min hund älskar att jaga dammsugaren. Om vi hade denna så kunde hon ju även ha kul när vi inte är hemma.
 
Svar: 2

Motovering:

Dammsuga är inte kul, OM man inte har en liten, smidig, på egna hjul! För då ....kan jag roa mig med annat mera rätt, som att på byggahus forumet se vad som skett!

Vilka tips jag hinner ge, till goda medmänniskor om jag får be! Under tiden blir det rent, och i säng hinner jag inte altför sent!

:beer:
 
Redigerat:
Svar 2. Den kommer in överallt

Motivation: Jag slutar jobbet kl 15.00 på fredagar. Min fru har fått för sig att jag kan städa då vilket inte alls ligger i linje med mina tankar om en skön eftermiddag. Men om jag städar så fixar frugan en massa annat. Så om jag vann denna mojäng skulle jag kunna säga att "städningen fixar jag"! Sitt o ta det lugnt du medan pappa sköter resten.
 
Svar: 2

med 4 ungar och 2 katter går mycket tid och energi åt till dammsugning, med en robotdammsugare skulle livet bli lite enklare!
 
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Då jag är student o har ont om pengar och behöver städa ofta.
 
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Om jag får skicka denna efter frågans katt
skulle både den och frun få fnatt.
Pappa skulle däremot få kul
för han gillar alla prylar som har hjul.
 
Svar:2 Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Jag har ingen dammsugare, eller jo en byggdammsugare, så det skulle vara skönt att vinna en så slipper jag köpa en dammsugare.
 
Svar: 2

Motivering:
Tänk att i mitt hem få en egen Rut
då skulle dammsugartjatet tvärt ta slut.
För inte är det roligt att om dammsugning konversera
jag lägger hellre tiden på att huset renovera!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.