Sedan 1911.

Vi har den stora glädjen att precis fått flytta in i vårt nybyggda hus, men eftersom utsidan inte är färdig än är där ett gruslager i halen dagligen. Med en liten tjej på 2 år blir utmaningen att hålla det rent ännu svårare. Tänker tanken varje dag att vi borde kolla upp det där med robotdammsugare och därför känns jag som klippt och skuren för denna tävlingen!
 
Svar: 1911

Med 60kvm nylagt golv hemma så var önskar stor efter ett nytt dammsugarmunstycke. Såg sedan det här. Vad skulle vara bättre än en att vinna detta? Jo en önskan om att min fru och barn tog av sig skorna, slutade slänga sina smulor på golvet, vända upp och ner på allt som innehåller grus, damm och skit! Tyvärr omöjligt! Men att ha en chans att slippa lösa detta själv varje dag är att skriva denna text och vinna en självgående robotdammsugare. Tack för mig och önska mig lycka till. Hälsningar sliten men glad 2 barns far med fru.
 
Svar; 1911


När man behöver dra fram dammsugaren varje dag pga. Tvååringen som springer rakt in i huset när han kommer hem, eller efter alla skoprovningar varje dag börjar jag längta efter ett smidigt sätt att göra det. Låta den gå på natten hade varit perfekt.
Att dammsuga med en vanlig dammsugare och en tvååring, som lärt sig stänga av den, dra ner på suget, dra ut sladden eller rida häst på den, gör att man är helt slut :)
 
Svar: 1911
Enkelt, jag är för lat för att städa ofta, för snål för att köpa en själv.
 
Svaret är 1911

Ha en robot som sopar o städar lite oftare skulle va bra då katten drar in både det ena o det andra genom luckan på sina friarstråt nu när våren är här.
 
1911

Eftersom sambons hund inte städar så bra själv skulle den behöva en hjälpreda.
 
  • En bra affär sedan 1911
Denna robot skulle vara perfekt att ta bort all smuts som hundarna drar in. Dammsugning i all ära men för att få riktigt rent behöver det även moppas. Skulle vara tillfredställande att kunna göra det samtidigt som man själv gör nåt annat mycket roligare.
 
1911.

Vi håller på att bygga ett 1plans hus och har redan fått spara in på carporten, drömmen vore en robot inne och en robot på gräsmattan men som vanliga knegare är det svårt att ha råd med allt. Mvh /Socialarbetarna
 
Svar: år1911

Vi bor på landet och har ett antal hundar som drar in grus, jord och smutsar ner. Skulle vara helt fantastiskt att ha en robot som både dammsuger och torkar rent så vi kan lägga vår tid på annat
 
Svar 1911.

Med en robotdammsugare som sköter städningen hade jag kunnat lägga ännu mer av min tid på att leka med barnen!
 
1911

Jag borde vinna för jag är lat och älskar tekniska prylar
 
Svar: Hylte Jakt & Lantman startade 1911.

Har i flera år nu drömt om en robotdammsugare som skulle underlätta vardagen här hemma. Kunna lägga tid och energi på annat medans roboten både dammsuger och moppar.
 
Året är 1911 !
Om jag skulle önska mig något alls så är det här en önskan nummer ett!
Efter flytt för tre månader sedan har ryggen fått dödsstöten, inte konstigt när man alltid ska vara så duktig. Jag tror att den skulle trivas hos mig, den får bo under vitrinskåpet och komma fram vid högtidliga tillfällen. Ett trevligt sällskap!
Solveig Gustafsson
Sofiagatan10
703 64 Örebro
 
  • Randig löpare i grått och vitt på köksgolvet i ett hem, möbler i bakgrunden ger en mysig känsla.
År 1911
Jag jobbar själv i hemtjänst. Många av mina vårdtagare har en robot i sitt hem för att underlätta sin vardag. För att få ett så självständigt liv som möjligt. Jag själv skulle önska en sådan till mitt eget hem för att få tillfälle att koppla av en stund.
 
Svar 1911
Då jag jobbar långa tider bortifrån och min fru arbetar som lokalvårdare dagar a i ända så skulle det vara skönt för henne att slippa dammsuga det där hemma också
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.