Svar: 2 - Impregnerad furu

Motivering: En perfekt leksak för mig att leka i, och när jag lekt klart kan barnen få låna den också.
 
Våra 4 barn hade blivit överlyckliga. Det är det enda som saknas i trädgården. Lyckliga barn gör livet lite lättare!
 
Redigerat:
Svar: 2, tryckimpreg.

Det vore rena drömmen att ge våra pojkar en lekställning att ha i trädgården då det är en liten bit att ta sig till närmaste lekplats. Dessutom har även närboende kusiner glädje av den och kan komma och leka.
 
2 impregnerad furu

Perfekt hjälpmedel för pappa att aktivera sin son med kommande 4 månader i sommar när mamma börjar jobba. Plus att hans kompisar kan komma och leka.
 
Min dotter Wilda Skeppars önskar sig i 4årspresent en lek borg men vi har inte möjlighet att ge henne det.
 
Svar: Impregnerat furu

Precis flyttat till hus med tre tjejer 1 till 5 år gamla. Något som förgyller deras vardag utomhus i sommar hade gjort gott i hjärtat för en far.
 
R
Svar: impregnerad furu.

Dottern hade blivit himmelskt glad och även även resten av alla grannbarn hade fått en kul fantastisk lekplats på vår gräsmatta lagom till våren!
 
2. Impregnerad furu.

Vi har en 3årig dotter och en 1.5årig son som verkligen skulle behöva något att klättra i! Frågade även min dotter varför vi ska vinna den, hon sa: för att jag vill det och att vi ska det!
 
Svar: 2. Impregnerad Fur

Motivering:
Dottern som snart fyller 2 år skulle bli överlycklig, allt är just nu "Kana" och "Bamse"... Betydligt mer "Kana" hade varit att föredra då vi börja bli fruktansvärt trötta på den där Björnen..!
 
2. Impregnerad furu

Den här skulle bli perfekt hemma på tomten! Förra sommaren röjde jag en massa sly på en del av tomten som så småningom ska bli en liten lekplats för vår lilla pärla. Tyvärr blir det inte så mycket tid över för byggande med heltidsjobb och en liten dotter hemma så det vore en perfekt present till lillan och grannbarnen i sommar!
 
2 Impregnerad furu. Den här lekborgen skulle mina döttrar Emma och Lilian (3 och 1.5 år) älska! De älskar att vara ute men har ingen naturlig men har ingen naturlig samlingsplats. Detta skulle kunna bli deras eget slott med många skratt i sommar.
 
2. Impregnerad furu

Som nybliven ensamstående pappa till två små barn skulle det vara helt fantastiskt att kunna ge dem en aktivitet i trädgården.
 
Rätt svar 2: Impregnerad furu.

Skulle vilja vinna och ge denna till min mamma. Hon har en stor tomt och hennes barnbarn är där var och varannan dag. Vore underbart omdom kunde ha denna att leka med då.
 
2. Impregnerad furu.

Motivering: efter över två års renoveringar och lika många barn är vi nu nästan i mål. Då har vi fått vad vi vill ha, hade varit fint att ge något till barnen som de också vill ha så bör alla bli nöjda
 
2.
Har lovat mina 6 barnbarn att bygga en lekpark på min tomt , men har tyvärr inte hunnit med det
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.