Svar 2. Upp till Hela sex månader:)

Jag förstår inte hur batteriet kan hålla så länge men det är ju det som gör den så fantastisk.
Den är ju så portabel, ta med den på skidsemestern eller på båtturen, över till grannen, på jobbet ja överallt bara det finns wifi och något att övervaka. Själv kommer jag mest att hålla koll på huset när man inte är hemma, katterna och lillgrabben såklart, han kan inte gå än men den dagen är snart här, babymonitor deluxe.
Går den att aktivera med rörelse så är användningsområdet oändligt, snygg är den också.

svar Upp till 6 månader.
det hade inte varit fel med ett par ögon till :wow:

Svar 2. Upp till 6 månader. Har funderat länge på en smidig lösning med bra kamera med utomhusmöjlighet samt mörkerseende där man slipper kablar och där man enkelt kan flytta runt kameran om man vill det. Det här verkar vara lösningen på mina funderingar.

Svar: Upp till 6 månader.

För att vi bor på landet i ett hyrt hus med en elanläggning som borde ha bytts för länge sedan (möss och råttor använder kablarna som godisremmar!). Brandrisk således. Det vore skönt att kunna ha lite koll när man inte är hemma. Förutom elen och brandrisken så ligger huset avsides och det vore skönt att kunna ha lite koll att allt är ok, när vi inte är där. Att man sedan skulle kunna få se vad kattskrällena gör när vi inte är hemma vore ju kul!

Svar: 2. Upp till 6 månader.

Skulle kännas jätte skönt att ha något som övervarkar mitt hem. Har varit många inbrott i området på senare tid. Vill inte sitta på jobbet och känna oro inför vad som kan hända i huset när jag inte är där.

Svar: 2, upp till 6 månader.

Jag börjar bli ruinerad på att jag aldrig lär mig att de billiga kamerorna från Hong Kong inte håller måttet. Nu vill jag bara ha någonting som fungerar och att slippa hålla på med "osynlig" kabeldragning som när man väl är klar ser ut som ett trassligt garnnystan i ett hörn är ju en rejäl bonus!

2. Upp till 6 månader. Behöver kitet för att kunna njuta av den smarta och smakfulla designen. Funktionen gör att vi dessutom kan ha koll på sommarhuset en bit härifrån.

Upp till 6 månader.
Då jag jobbar borta på annan ort vore detta kanon att ha så man kan se om det sker något hemma.

Svar: alt2. Upp till 6 månader
Nu har jag testat Avtech´s AVN812 och dLinks modeller t ex 932 utan att vara nöjd med deras push-funktioner och sneglat därför på denna modell som jag gärna skulle vilja testa.
Härom veckan hade närmaste grannen inbrott men undvek vårt hus inte för någon kamerabevakning utan kanske för att bilen stod kvar på uppfarten då jag valde att cykla denna dag.

Svar: alt2. Upp till 6 månader
Nu har jag testat Avtech´s AVN812 och dLinks modeller t ex 932 utan att vara nöjd med deras push-funktioner och sneglat därför på denna modell som jag gärna skulle vilja testa.
Härom veckan hade närmaste grannen inbrott men undvek vårt hus inte för någon kamerabevakning utan kanske för att bilen stod kvar på uppfarten då jag valde att cykla denna dag.

Svar: 2 Upp till 6 månader.

Vi har en nyrenoverad bostadsrätt i markplan med många stora fönsterpartier mot en skogsdunge. Såhär i vintertider syns det väldigt tydligt när man är hemma eller inte och då skulle det kännas tryggare att kunna hålla koll på bostaden när man inte är hemma för att se så att allt är som det ska.

Svar. 2. Upp till 6 månader.

Skulle behöva detta för att kunna bli en mästare på kurragömma utan att frugan eller sonen förstår hur jag kan hitta dom varje gång.

Svar: 2 upp till 6 mån
Vi har tänkt på larm / övervakning ända sen vi flyttade in i vårat hus .
Med två kameror så får vi god uppsikt på både fram och baksida och att produkten sen är så lätt att koppla in och flytta med sej gör att den kan användas till otroligt mycket .
Tex att ha koll när minstingen sover middag eller när älsta dottern kommer hem från skolan.
Och eftersom den är vädertålig och kan filma i mörker så kan vi få reda på vad det är för en liten illbatting som bökar upp våran nya gräsmatta .

Svar: 2. Upp till 6 månader.

Vore trevligt & tryggt att ha övervakningskamera hemma. Jag har alltid varit rätt nyfiken på vad husdjuren har för sig när jag är ute så det kan man också kolla. Att man älskar prylar och elektronik gör det hela bättre:).

Denna veckan hade ni chans att vinna en helt trådlös övervakningskamera med upp till 6 månader batteritid, och vinnaren blev ingen mindre än vår medlem Strip. Massor av grattis!! :D

En ny tävling ligger uppe, denna gången är det ett kit för golvvärme som står på spel.

Motivering: Inte svårt att motivera alls. Efter inbrottet för några år sen har vi aldrig känt oss riktigt säkra i vårt eget hem. En kamera kanske kunde minska känslan av att någon varit där så fort vi varit hemifrån. Trådlös är ju helt perfekt så kan man använda den som barnmonitor när barnen ligger i sovrummet och jag är i verkstaden och snickrar på nya leksaker.

• Gilla
Strip
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.