Svar 2: Upp till 6 månader

Så här i adventstid kan jag inte låta bli att komma med en liten jul-inspirerad visa på helan går-tema som jag hoppas få sjunga till julbordet:

Larmet går,
sjung hopp falerallan lallan lej.
Larmet går, sjung hopp falerallan lej.
Och den som inte tjuven tar,
han heller ingen kamera har.
Larmet går
sjung hopp falerallan lej.
 
Svar:2 Upp till 6 månader.
Har en obevakad sommarstuga som jag haft inbrott och inbrottsförsök.
En snygg liten kamera skulle passa bra, för att samtidigt få koll på hur det ser ut när man sitter hemma.
 
Svar:2. Upp till 6 månader
Perfekt att kunna se vad som händer när jag inte är hemma
 
Redigerat:
Svar: upp till 6 mån.

Vi har ett jättebra hemlarm men känner att det skulle kännas extra tryggt med kameror också. Både så man kan se vem som varit vid huset när man är borta men även vem som ringer på dörren (innan man öppnar).
Trådade kameror kommer vi aldrig få upp för det känns som alldeles för mycket meck.
 
Svar 2: Upp till 6 månader

Våran baksida är så himla mörk speciellt nu i vintertider. Vi skulle behöva en bra kamera som även i mörker kan larma oss via mobilnotiser och filma rörelser. Arlo skulle passa oss perfekt då de även är väldigt estetisk tilltalande att hänga upp.
 
Svar: Upp till 6 månaders batteritid.

Dessa skulle passa perfekt i mitt fristående uterum som är placerat uppe på en höjd utom synhåll från huset. Det finns ingen el dragen dit men mitt wifi når utan problem.
Med dessa skulle jag ha full koll så att vi inte får objudna gäster, perfekt.

Anders
 
Svaret är upp till 6 månader. Kan inte vara utan och denna verkar klart bättre än de jag haft tidigare.
 
Svar : 2. Upp till 6 månader

"Midvinternattens köld är hård,
bovarna smyga och tassa.
Alla sover i enslig gård,
här kan dom stjäla en massa.
Månen vandrar sin tysta ban
snön lyser vit på fur och gran.
snön lyser vit på taken.
Endast Arlo är vaken"

"Sitter diskret ovan lagårdsdörr,
liten, kompakt på sitt magnetiska fäste
filmar, som många vintrar förr,
tjuvar som lämnat sitt näste,
skickar bilder natt som dag,
och täcker varje yta,
precis en sådan behöver jag,
för nu börjar min fantasi att tryta!"
 
Hej!
Svar upp till 6 månader
Vår villa gränsar till ett mörkt skogsbryn. Det skulle kännas tryggt med en övervakningskamera
på denna sida.

Torbjörn
 
Svar 2: 6 månader

Älskar att ha koll och älskar teknik, detta skulle bli en perfekt kombo.
 
Svar: 2 upp till 6 månader.

Min pappa har under 5 års tid nu pedantiskt hållit på med att renovera en riktigt fin bil som han haft i sin ägo sedan han var 17 år. Och den är inte klar än...:eek:
Då han lagt ned så mycket tid (och pengar) skulle det kännas så bra om han med ett enkelt knapptryck kunde känna sig trygg med att bilen är i säkert förvar.
En julklapp till pappa helt enkelt! :)
 
Svar: 6 månader

Bor i ett hus som står ute om natten och bara det kan ju hålla mig sömnlös! ;)
 
Svar: 2, 6 månader

Vi har stora problem med inkräktare på tomten. Under sommarmånaderna är det varje vecka, och skadegörelse och inbrott har förekommit. Polisen rycker på axlarna, för de har inga spår att gå på. Några bra ansiktsbilder skulle ge dem spår att gå på (speciellt som det antagligen är "kända illbattingar")...
 
Upp till 6 månader är svaret.

Skulle passa bra med kameraövervakning på vårt lantställe som ligger 40 mil bort, en koll på att allt är som det ska och möjlighet att ringa grannen om något händer blir ju lättare om man kan se när det händer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.