X. 11 meter.

Kommande vattenkrig mot grannen i sommar kräver upprustning. Om jag inte vinner tar jag tacksamt emot en påse vattenballonger.
 
Svar: X, kan spruta upp till 11 meters höjd vilket ger en samlad räckvidd på upp till 15 meter.

Detta ger mig en möjlighet att bli med mossan på taket. Eftersom jag ogärna klättrar på ett tak kan jag lugnt och säkert stå på marken och njuta och ser när taket blir rent och fint!
 
Svar (X) 11 meter.
Som så många andra, jag har ingen högtryckstvätt men skulle verkligen behöva en!!
Har svårt att motivera denna kostnad när andra mer motiverade utgifter måste komma före.
 
X. Den kan spruta vatten 11 meter

Att högtryckstvätta verkar kul! Om ni skickar en Nilfisk högtryckstvätt till mig så skickar jag en video till er på mig när jag skrattandes tvättar mina mossiga stenplattor.
 
Svar X: 11m

Har nu nästan gjort allt själv med nybyggda huset, att då få lite support av en effektiv högtryckstvätt med alla sysslor som kommer med sommaren skulle naturligtvis kännas grymt skönt!
 
Svar X;

Jag tillbringade vintern med att försöka laga min gamla Nilfisk modell tidigt 90tal som gav upp i somras och har nu gett upp. Den har varit fantastiskt bra hela tiden, enda som bytts är säkringen, så jag fortsätter gärna med nilfisk
 
Svar X, 11 meter

Motivering; Snart är det dags för vårstädning i både hönshus och stall och höggravid som jag är så fasar jag för skrubbandet med såpa och borste. En högtryckstvätt skulle vara helt underbart för mig och mina foglossningar! Skulle gärna köpa en högtryckstvätt men just nu räcker pengarna bara till bebisrum och barnvagn =0)
 
M
Svar: X
 
  • Gilla
Kalle Johanson
  • Laddar…
Svar: X 11m

På vår loge bor både traktor och duva
Snart har jag en egen fosforgruva
Fåglarnas skit på traktorns huv och ruta
Gör att duvorna jag vill skjuta
Men eftersom pacifism är min skola
Kan jag med denna tvätt skiten bort spola!
 
Akahigi
Svar X, 11 meter

Har en massa trall runt villan som efter avtagande lappmögel nu verkar full med rekorderligt grönt trollmögel. Det måste bort.
 
Svar X

Skulle vara riktigt kul att få prova en riktig tvätt, detta är något som saknas i garaget, och framförallt så vinner ja aldrig något, kanske är min tur nu?
 
Svar X

Skulle ge bort den till min pensionerade far som behöver hjälp med att förenkla sitt vardagliga liv med tvätt av bil,altan, hus och annat :) Han förtjänar det!
 
Svar : x

Om jag skulle bli utvald så vore det en seger för miljön! I dagsläget så lånar jag min fars kärcher så fort jag behöver rengöra någonting kring huset, detta innebär ca 20 km bilkörning tur och retur som belastar jordens resurser negativt. Välj mig och bli en miljöhjälte :)
 
D09
Svar x

Om jag får en sådan så kan jag tänka mig att äntligen montera utkastaren ( ligger i garaget )

Kan kanske tänka mig att tvätta bilen också... Kanske... 👍👍👍
 
Svar:X 11m
Vore kul att åtminstone tvätta den vita skåpbilen som nu har elfel.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.