Rätt svar alternativ 2, 12,7 kilo
Min tio år gamla Kärcher har lämnat jordelivet förra året. Jag saknar honom och minns hans glada, ivriga duschar. Visserligen var han lite klen men han gjorde jobbet. Nu är jag redo för en ny familjemedelm. Kärcher, kom hem till husse!
 
A
Rätt svar alternativ 2, 12,7kg.

Jag behöver en Kärcher K5 Premium Full Control Flex Home som knattelagets fotbollsdomare behöver en visselpipa.

Jag ser framför mig hur grannarna står på avstånd och stirrar förundrat när jag skapar egna regnbågar i vårsolen. Huset, bilen, båten, hunden blir skinande rena och sambon ser på mig med nyförälskelse i blicken. Det är sol, det är varmt. Vi gifter oss samma dag. Jag och min Kärcher K5 Premium Full Control Flex Home
 
  • Gilla
4star
  • Laddar…
Svar 12,7 kg

Munstycket till min tre år gamla K3a gav upp förra året och har sedan dess letat ny tvätt för altan, bil och fasad!
En ny Kärcher innebär att resten av mina gamla munstycken skulle passa!
Sen att det är längre slang, slangvinda och högre tryck i en K5a är ren bonus!
 
Svar 12.7 kg

Då den riktigt gamla övertagna KEW från tidernas begynnelse börjar ha gjort sitt med trasiga slangar och munstycken skulle en ny tvätt för div projekt vara en lycka.
 
Rätt svar: 12,7 kg

Att med rotborste på trallen nöta,
medan knäna blir ömma och blöta

Det är inte så jag vill möta våren,
istället vill jag bara sätta på´ren

Min nya Kärcher högtryckstvätt,
som gör jobbet snyggt och lätt
 
Rätt svar 12,7 kg!

Har en billigare högtryckstvätt redan som dock inte riktigt håller måttet. MEN den duger åt min bror som precis köpt ett gammalt hus i Malmö där det mesta behöver en ordentligt rengöring. Både plattor, terass och uppfart. Denna fina tvätt måste jag ju behålla själv såklart - min bror har annars oftast finare verktyg än jag... Viktigt det där - bröder emellan!
 
13.1 kg väger den. Finns som sagt inte som alternativ. ”Äntligen” skulle det finnas möjlighet att med riktigt tryck kunna få gången och altanen till huset rejält rena. Och att det sitter en LCD display på handtaget gör ju inget förutom att det förmodligen blir roligare att tvätta
 
Vill redigera mitt svar i inlägg9
Rätt svar bör vara 13.1kg för K5 PREMIUM FULL CONTROL PLUS FLEX
Det är K5 FULL CONTROL FLEX HOME som väger 12.7kg
 
Rätt svar : Alternativ 2. 12,7 kilo

Motivering:

Nybliven stugägare. Vill blåsa allt. Vill leka med andra ord :)
 
Svar: 12,7 kg (alternativ 2)
Nybliven husägare , skulle vara perfekt då föregående ägare misskött taket och är fullt med mossa , perfekt i sommar att spola rent taket :)
 
Rätt svar alternativ 2, 12,7 kilo

Vet inte varför jag inte har en sedan innan.
Jag hade fått två flugor i en smäll, fått rent och leka brandman. :D
 
Rätt svar: 2 (12,7 kg).
Vår gamla gick hädan förra året efter lång och trogen tjänst. Det är svårt att vara utan denna familjemedlem, välkommen nya K5!
 
Egenbyggd uteplats med oregelbundna Ölandssten plattor på ett gräsmatta.
Svar 2 12,7
Min egenbyggda uteplats i Ölandssten kräver nästan en högtryckstvätt för att se ut som ny.
 
Alternativ två: 12.7 kg.

För att min fru klagar när jag köper "dyra" verktyg:)
 
Alternativ 2. 12,7 kilo är det rätta svaret. Har haft flera högtyckstvättar från nilsfisk och är nu trött på dem. Redan köpt tre stycka på kort tid och alla högtryckstvättar bara går sönder, men hur förstår jag ej. Så trött på alla falska märken som inte kan fungera trots priserna och orkar nu inte längre att slösa pengar på fler nya högtryckstvättar. Det skulle därför vara roligt om jag vann högtrycksvätten för att se om kärcher har något mer att bevisa, när det gäller kvalite och resultat. Tvekar ju ej på det, men jag känner ej att jag vågar chansa och lägga ännu mer pengar på fler nya högtryckstvättar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.