Hej hopp

Svar: 1-3 deciliter

Wow va fräck. Nu är visserligen mitt biorum bara i planeringsfasen och jag dammsuger nätet efter inspiration och tips.
Men denna maskin är ju så cool att den kommer få en given hedersplats i rummet.

Kommer bli många mysiga famlijekvällar med bra filmer och goda popcorn...

Ha det fint!
Tommy Ax
 
Rätt svar: 1-3 dl

Ibland tar middagsidéerna slut, men med en sån här mackapär slipper barnen gå hungriga. :)
 
Svar nr 1

Jag har aldrig vunnit något, så jag får beställa en i stället
 
Svar: 1, 1-3dl

Tycker om popcorn! Är värdelös på att poppa i kastrull och microsar är inte goda. Hade blivit sjukt Glad!
 
Svar 1. 1-3 deciliter

Alla våra 4 söner älskar popcorn och vi med, vore toppen att vinna denna då det blir mycket godare än mikropopcorn, dessutom fyller sonen 11 år nu på fredag 18/1 vore toppen att få överraska honom med en popcornmaskin,
 
Svar: 1

Min sambo inreder som bäst sin mancave i garaget i källarplan (vilket var stor orsak till varför vi valde att bygga hus, då inga garage var tillräckligt stora). Detta hade varit fint att överraska honom med, eftersom jag skojar med honom att han snart kan flytta ner permanent med alla gadgets som han installerat (dock ingen popcornmaskin)
 
Svar : Nr 1

Både barn och barnbarn älskar popkorn. De är inte bara väldigt nyttiga snacks utan även billiga och goda och roliga och perfekta att servera till både stora och små gäster året runt både ute och inne. Förutsättningen ibland är att det går fort - vilket denna maskin skulle garantera, jämfört med min antika variant - kastrull. Barnen matar höns och fåglar med popcorn också (utan salt) och har hur kul som helst att titt på djuren.
 
Är ju ett måste med en poppkornmaskin

1. 1-3 deciliter
 
Rätt svar är 1.

Jag har två barn på 6 och 9 år som älskar popcorn. När min fru popar blir de fina och goda, medans jag inte ens kan popa micropopcorn utan att det blir en svart oärlig klump.
Jag behöver verkligen höja min popcornstatus.
 
Rätt svar: 1. 1-3 deciliter

Motivering: Min sambo poppar popcorn minst varannan kväll hemma. Det innebär att en sunkig och flottig, blå silikon-bägare ständigt står och förpestar köksbänken. Lika flottig blir micron. Skulle jag vinna den här maskinen blir min sambo lycklig, men jag ännu lyckligare!
 
Nr 1
Det krävs mängder av popcorn när man ska följa alla turer kring regeringsbildningen. Därför vore det alldeles förträffligt att få vinna den snygga maskinen.
 
  • Haha
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Rätta svaret är: 1, 1-3 dl popcorn
Motivering: Skulle vara så underbart om min popcornsälskande make slipper förstöra mina kastruller och få en alldeles egen maskin specialgjord för popcorn.:love:
 
D
Svar 1.
Har införskaffat ny större och snyggare tv möbel nästan uppe bara blivit strul och fattas en lucka jag väntar på nu.
Med nya tv möbeln och mellandagsrean så passat på beställa ny tv. Men även där lite problem då de haft problem med skicka sms med avisering när de skulle komma så blev man missade deras leverans. Förhoppningsvis så ska de ordna sig snart och då ska det bli filmkväll med vänner och familj hade varit kul kunna bjuda på nypoppade popcorn ur en sådan häftig maskin.
 
1. 1-3 deciliter.
2. Blir den bästa presenten till mina syskonbarn som snart fyller år. De har sitt eget krypin nere i källaren med sovrum, pentry och ett litet allrum. Jösses, vad de skulle poppa popcorn i denna när det är filmtajm för sig själva och kompisarna. På köpet så skulle nog jag bli världens bästa moster!
 
Svar 1: 1-3 deciliter

Köper aldrig mikropopcorn utan vi poppar dom på hällen istället då de ska vara nyttigare. Det tar alltid lite tid och är småjobbigt.
Med en popcornmaskin skulle filmkvällarna med barnen bli så mycket enklare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.