Svar:2 batterier
Har ett stort hus sen 2 år. Har en bra verktygslåda med handverktyg.men inga maskiner/bara en dålig skruvdragare som laddar ur och ingen power.Högst upp på önskelistan , så slipper jag ringa runt och låna av kompisar och snälla grannar.
Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: https://www.blackanddecker.se/produ...kanddeckereanz-se/2018/01/17/13/29/bdck123s2s

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Fadai
X- 2 batterier. Vill vinna eftersom jag aldrig kan få nog med verktyg.
 
Svar:2 batterier
Har ett stort hus sen 2 år. Har en bra verktygslåda med handverktyg.men inga maskiner/bara en dålig skruvdragare som laddar ur och ingen power.Högst upp på önskelistan , så slipper jag ringa runt och låna av kompisar och snälla grannar
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 2 batterier, Jag har vid 67 års ålder aldrig fått jobba med riktiga proffsverktyg, tycker det är dags nu, eller hur MvH Lena
 
X 2st batterier
Motivation: Varför inte? Nej men har ett gammalt ryobikit som sett bättre dagar och börjar ge upp. Så dags att ersätta dessa. Dessutom är jag nöjd med dom B&D grejer jag äger redan!
 
A
Svar X: 2st batterier

Har byggt ett helt hus själv under året som gått och slitit ut mina verktyg, så en ny uppsättning vore en dröm!
 
Svar X

Över 1000 kvadrat, det mesta behöver renoveras på något sätt, men vi har bara en uppsättning verktyg. Det gör det tråkigt, då inte båda kan samarbeta effektivt. Den uppenbara lösningen är mer verktyg!
 
Svar X

Jag behöver dem för jag åker buss till jobbet och bussen har två USB uttag vid varje säte, och jag kommer att ladda två BLACK+DECKER batterier varje dag till jobbet för de har ju USB kontakt.
 
Svar: x
Dessa små läckra verktyg hade ju till och med gjort att jag ser proffsig ut när folk kommer på besök. Blir inte samma effekt när man slår in skruvar med hammaren.
 
Svar: X

Låt oss vinna då vi här hemma står inför stundande trapprenovering och golvläggning. Vår tid för projekten är knapp då familjen snart blir större och det skulle verkligen vara guld värt att hinna göra detta klart innan dess. Verktygen ser ut att passa vårt uppdrag som handen i handsken!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: X, 2st!
Motivering: har i princip inga verktyg men nu ett hus, alltid bott i hyresrätt. Hyr eller lånar verktyg som dessa, det är mycket att köpa nytt när det mesta behöver rustas upp! Det hade såklart underlättat med smidiga verktyg och mindre flängande efter låneverktyg. Och kanske, kanske kan det inspirera maken att engagera sig i annat än teknik! Här ska laminat sågas till, tunga hyllor upp på väggar och jag vill bla bygga en tallrikshylla modell större att ha mitt barns alla böcker i.
 
Svar: X ; 2st batterier

Om man skulle vinna detta verktygskit så skulle det underlätta markant!
Då jag och min sambo som strax ska börja bygga nytt hus så är budgeten begränsad. Vi ska bland annat bygga en altan och bygga ihop vårat kök.
Hade man vunnit dessa bra verktyg ifrån black & decker så skulle allt gå som en dans både praktiskt och ekonomiskt.:D
 
Svar:2 batterier
Vore bra med ett startpaket med verktyg (så man slipper låna alt köpa allt)nu när huset ska byggas ut för dotterns skull som sitter i rullstol.
 
Svar: X. 2 st batterier.

Med ett nytt hus så ska vi riva en vägg och borra hål i en annan, samtidigt som snickerierna ska slipas innan målning, men ingen av oss ser något i höstmörkret, för elektrikern har stängt av strömmen. Kort sagt kunde inte Black & Decker satt ihop ett kit som skulle passa bättre för våra behov just nu, och även om farfars slipmaskin i gjutjärn från 50-talet(?) fungerar så vore renoveringsupplevelsen en annan med riktiga verktyg (som inte behöver sladd)!
Gammaldags blå slipmaskin i gjutjärn på ett slitet rött och betongfärgat golv.
 
Rätt svar är X alltså 2 batteri.

Dottern med familj har köpt sig en skola
Så dumt, jag trodde jag skulle koola

Skruva och spika dygnet runt,
då duger det inte med billigt strunt

Ge mig en vinst från Black and decker
Ett sånt kit, gud så läcker

Hon fyller dessutom trettioett (26/10)
En present som denna skulle vara så rätt

En gammal skolbyggnad med blåa väggar och brun tegeltak omgiven av träd och en trästaket i solljus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.