X: 2

Båda jag och grannarna är nyinflyttade. Med ett sådant kit kan vi dela verktyg. Perfekt också med två batteri så att vi alltid har ett fulladdat
 
Två batterier.

Jag är en hobbysnickrande pensionär som skulle ha stor användning av dessa verktyg.
 
Svar: 2 st
Då jag ska bygga en gäststuga så behövs det rediga grejer att jobba med, och jobbet blir då både smidigare och roligare att göra.
:)
 
Svar: X. 2 st batterier

Motivering:
Är i stort behov av nya verktyg. Sticksågen har precis fått sönder i fästet för bladet och går inte att laga. Skruvdragare har blivit skev med tiden vilket gör att man får hantera den som en gammal skruvbåge. Borren fungerar fint däremot men att göra vanliga borrarbeten i trä med en stor slagborr är inte helt optimalt. Tyvärr har en studentkassa inte utrymme till nya verktyg och kläder till lill-tjejen samtidigt. Det här skulle göra det möjligt för mig att kunna reparera två garderober och göra det möjligt att göra för renoveringsjobb hemma framöver.
 
Svar: X

Wow! Det här kitet skulle passa perfekt som komplement till skruvmejseln, fogsvansen, slipklossen och stearinljuset jag har. Inget skulle kunna stoppa mig.
 
  • Gilla
bivven
  • Laddar…
Svar X

Har genom åren samlat på mig diverse varianter där batterier m.m. naturligtvis slutat fungera så en ny komplett uppsättning hade skapat både plats och sinnesfrid
 
Svar: X 2 st batterier

Motivering:
Nu är det snart dax att ge mig på min första renovering av badrum här hemma i vår lilla stuga. Med nuvarande maskinpark från hedenhös känns det lite nervöst! En uppgradering skulle lyfta det redan nervösa humöret och ge min renovering en äkta chans!
 
Svar: X.

”Bra karl reder sig själv” sägs det. ”Bra kvinna reder sig med B&D”, säger jag!
Så många projekt på gång och jag har inga egna verktyg att använda mig av.
Jag skulle verkligen bli oerhört glad över maskinerna och de kommer garanterat till god nytta för lång tid framöver!
 
Svar: X=2 st batterier

Ett gammalt hus vi nyss flyttat till.
Mycket renovering vi göra vill.
Nya verktyg vore bra att ha.
Om vi slippa leva i 50-talet ska.
 
Svar: X


Kök under renovering med omonterade skåpsstommar och oavslutade väggar.

Verktygen skulle verkligen komma till användning för att få ordning på det här.
 
Svar: X. 2 st batterier

Vårt hus är byggt 1929 och genomgår en helrenovering där vi försöker bevara alla originaldetaljer. Dessa verktyg kommer väl till pass och kommer få bekänna färg
 
Svar: X. 2 stycken

Att få komma igång igen med projekten som gått i stiltje nu under sommaren med dessa verktyg till hjälp. Skulle gärna bli klar med mitt airhockey som står och väntar på att bli spelat på, tyvärr bara i virke än så länge.
 
Svar: X
Villhöver detta! Plockar isär och bygger nytt eller renoverar secondhand möbler när vi behöver nytt, för att spara på utgifter och miljö. Skulle med glädje uppgradera mig från handslipning och fogsvans!
 
Svar :X behöver dessa för jag är utan egna verktyg
 
2 batterier
Tänk då bra det skulle passa
Att vinna verktyg en hel massa

Min borrmaskin är sliten och klen
Behöver en ny som kan borra i sten

Då skulle byggandet gå som en dans
Och tid till annat ges en chans

Och vem skulle inte då bli glad
Frugan förstås jag kan slå vad!
;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.