Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och en uppvärmningstemperatur upp till 55°

Hade suttit riktigt fint att ha i bilen så man håller sina måltider och dryck fräsch och sval oavsett när eller om man hinner ha lunch, då slipper man kassera fruns matlåda för den har legat i en stekhet bil hela dagen.
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Skulle vara grymt till sommarens planerade camping (tält) , tänk att ha kallt och varmt vad glada barnen skulle bli.
 
Kyler ner till -18 vid 10grader celcius,värmer upp till +55 ,grader celcius.
Vore perfekt att ha med vid mitt arbete,(hantverkare)
 
K
Makita Makita vad du kan!
Låt min dröm om en färggrann Kyl-/värmeväska bli sann.

Denna produkt har lägsta temperatur på -18 grader och högsta temperatur på +60 grader Celsius.
 
-18 till 55 ...
Motivering: Jag är grymt snygg och ödmjuk!

mvh Edvard
 
Hej
Makitas kylväska kan kyla mellan - 18 och 10 grader, den kan även värma upp till 55 grader.
Detta priset hade passat perfekt när vi kör till stugan, komma fram och ta en kall, kan det bli bättre, nä, tänkte väl det.
 
Svar: Kylväskan klarar av -18 +10 +55

Vi skulle behöva väskan nu när vi ska totalrenovera och bygga om vårt hus, just nu bor vi i ett attefalls hus på tomten med begränsade möjligheter till att kylhålla mat. Väskan skulle underlätta då vi kan ta in den i lillstugan och koppla på oss på 230v och den på dagarna kunna ta med till stora huset där vi får använda den på 18v fram tills vi får in ny elmatning till huset. Skulle vara till en stor hjälp under byggtiden att kunna ha med mat och dryck som kan hållas kall.
 
MrJay
Svar:
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering:
Vi är i full gång med ett mastodont nybygge där vi gör allt själva, att kunna koppla av efter en hård arbetsdag och ta oss en bit mat och kall dryck med kollegorna på bygget från denna Makita-mackapär vore inte helt fel speciellt med tanke på att vi har det mesta från andra tillverkare men inget från Makita (ännu).
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: Vore en helt underbar apparat att ha med till picnic efter bilfärd. Ger nya möjligheter till vad man kan ta med.
 
Wooow vilket komplement till när maskinerna går varma .
Efter förra sommarens erfarenher med takbyte och kommande fasadbyte ser jag denna guld värd.

Kylkapacitet på -18 grader till 10 grader uppvärmningstemperatur upp till 55 grader
 
Hej, Andra veckan i augusti går startskottet
Då börjar vi bygga mitt hus utanför Simrishamn i Skåne, känns nästan lite overkligt efter lång tid av förberedelser
En Makita till varm eller kall mat&dryck hade känts lyxigt då det kommer bli långa arbetspass på bygget. Kul att då och då även kunna överraska byggarna med något gott. Svaret på er fråga är -18 - +60
Karin Bengs Barilari
 
Kyla från -18gr till +10gr. Dessutom uppvärmning till 55gr.

Perfekt att ta med sig ut på sjön på sommaren med lite kylda drycker.
På vintern kan ha med den i bilen till skidbacken då kan den hjälpa till att hålla termosen varm så man är garanterad varm choklad, efter skidturen.

Ett perfect komplement till mina övriga Makita produkter.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Hade varit perfekt att få byta ut kylbagen som snabbt blir varm nu när man har småbarn och börjar göra utflykter var och varannan dag. Inget mer gnäll på varma drycker och varm ”kallmat”
 
Belmlu
Kylkapaciteten ligger mellan -18 ° och 10° C medan uppvärmningstemperatur är upp till 55° C.

Gillar att bjuda vänner och familj på mat ute i naturen. Under vintern är det enkelt att hålla råvarorna kalla under transport och förberedelse medan det är rätt svårt under sommaren. Skulle vara trevligt att även kunna bjuda på naturnära mat även under sommarmånaderna. Som en bonus kanske även lite kylda drycker!
 
AWS46
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Tillskott i familjen resulterade i ”akut renovering” med ett kit från makita, som man ändå villhövde :) Under kommande turer till norra Sverige i sommar, hade ju denna varit kanon!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.