H
Svar: X

Hade så gärna velat ge denna som en present till min snälla och duktiga man:heart: som sliter med vårt stackars hus. Nyinflyttade med massiv fuktskada. Inte har vi haft det lätt men ack så är vi fortfarande ett par trots massa motgångar. NU hoppas jag på medvind och att vinna sågen! Han har pratat så mycket om att han vill ha bra grejer att jobba med.

Jag håller tummarna! :)(y)
 
Svar X
Hade varit precis vad min familj behöver, efter att ha lånat min fars i snart 5 månader
 
Väldigt kul att ni lottar ut en så seriös såg! Jag deltar för övrigt inte i tävlingen den här gången.
 
Svar: X

Jag har ju elektrisk sänksåg, bordssåg, sticksåg och gersåg men konstigt nog ingen cirkelsåg... Gör min sågsamling komplett är ni snälla!
 
Svar: X
Har en altanutbyggnad och en pergola framför mig i sommar och det skulle kännas skönt att inte behöva låna av svärmor den här gången.
 
Svar x

Har en batterisåg från Bosch men den har klingan på vänster sida! Den vet man ju inte ens hur man ska hålla i. Behöver en ny. Finns det skena till de där?
 
Svar: X

Motivering:

Alla andra våldsamt skrävla;
"-Jag ska byta panel!"
"-Jag ska lägga trall!"
Själv kan jag inte mot detta tävla - jag vill mest ha sågen för att den är ball!
 
Svaret är X.
Då sommaren innebär byggande av en helt ny uteplats i trä kommer mängden sågning som sker på tomten vara stor. Att enkelt kunna flytta mellan platser och upplägg utan att bry sig om eluttag och att slippa slita ut armen med manuell sågning kommer vara guld värt!
 
Svar: X

Med nytt hus med stort ombyggnadsbehov på ingående så är det mycket som behöver göras, och min gamla trotjänare håller på att gå till den stora verkstaden i himlen, och vill inte såga vare sig rakt eller snyggt längre. Min plan har varit att kasta pengar på problemet och köpa en riktigt bra ny cirkelsåg, men vinner jag den här så kan jag lägga de pengarna på något som ger en mer påtaglig effekt för trivseln i nya huset.
 
svar x

ojojoj tänk att få in en proffs maskin i verkstan
ojojoj vad enkelt allt måste gå då
dj**la F*n o lite till kommer då aldrig ur min mun :D
 
Svar: X

Renoveringen blev lite dyrare än planerat. Denna skulle underlätta det jobb som nu lagts på is.
 
Hej.
Svaret är X och jag och min son på 4 år firar 2!år som familj i juli. Samtidigt kommer kusiner och vänner som även de adopterat från samma plats på besök. Därför har jag nu som ensamstående mamma lite kort tid på mig att bräda upp 290kvm väggar och golv så alla har någonstans att sova här på torpet. Stallet skall konverteras.

Och! Jag har ingen så jag hyr annars som jag gjort med bilningshammare för att riva vägg, 60cm diameter klinga för att skära platta i källaren och domkraft för att få lillstugan i plan.

Börjar bli lite sliten i axlarna men tummarna kan jag hålla ändå‍♂️
 
Svar: X

Om jag skulle vinna en sån här proffsmaskin så skulle det väl inte finnas någon ursäkt för att inte sätta igång med garagebygget som borde ha varit gjort för flera år sen..
 
Svar: x

Är sedan snart två år stolt ägare till ett litet fritidshus i Roslagen. Håller på att fixa ett komplett nytt kök efter att jag upptäkt en trist fuktskada, ska sätta panel och inreda ett gästhus. Och bygga en altan och en trappa. Samt en mängd ytterligare projekt där en batteridriven cirkelsåg verkligen skulle göra livet lättare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.