Behöver ingen ny verktygsarsenal men vilken kanontävling för den i behov! Hoppas vinsten kommer någon till riktigt bra nytta!
 
Visa bilaga 223768

Svar = X - Mellan

Om jag vann skulle jag och barnbarnet bygga en koja med de fina verktygen till hjälp! Skulle vara jätteroligt att få honom intresserad.att "skapa och bygga". Med ökat självförtroende för honom och förhoppningsvis ett roligt projekt som knyter honom och morfar nära varandra skulle göra mycket av sommarlovet för oss båda! Håller tummarna!
 
Svar: lätt

Multi verktyg med batterier gör allt arbete lätt.
 
Svar:,mellan
Att äga detta verktygskit vore en dröm för oss då vi bara har gamla verktyg med sladd som är i vägen. Vi har dessutom ont om kontakter utomhus,så det är en massa bök med att koppla skarvsladdar.
Hoppas därför på vinst så vi kan bygga vår nya altan med sladdfria verktyg !
 
Svar: Mellan

Motivering: Alla de projekt man väntat med att göra blir nu möjliga och avsevärt enklare när alla verktygen är lättåtkomliga och utan att behöva ha en sladd i vägen.
 
Svar x: mellan.

Verktygskittet skulle verkligen göra alla projekt lättare.

Barnens lek-kök, utomhusförvaring, garage, altan etc.
Verktygen innebär snabbare arbete och därför mer tid tillsammans med barnen och roligare byggen med dom!
 
X. Mellan

Måttband, hammare och morakniv räcker inte längre till,
har just skaffat hus och då kan man inte längre sitta still.

Bättre grejer behövs för att fixa ordning huset med stil
kan ju inte ens montera en ventil.

Men med i hand en Black & Decker
går det fort och man är smäcker!
 
X) Mellan

Vi får vatten och avlopp till vår stuga och det vållar oss stort huvudbry... hur ska vi få till en tillbyggnad som passar både familjens behov och plånbokens resurser??? Med ett paket från Black & Decker skulle det kännas tryggare att komma igång, med att riva gammalt och starta uppbyggnaden av det nya.
 
Mellan

Med så många fina B&D-verktyg kommer alla se vilket märke som gäller!
 
X mellan
Vi har precis färdigställt våran nya altan här hemma med hjälp av lånade verktyg!
Det finns mycket kvar att göra på huset så nya verktyg måste skaffas i vilket fall som helst!
 
Svårighetsgraden är : Mellan

Jag är med i en grupp som renoverar en gammal holländare mölla i Hammarlunda och där behöver vi bra batteridrivna verktyg eftersom tillgången på¨el är begränsad. Vi har hittills lagt ner ca 15000 arbetstimmar och många fler blir det. Möllan visas för allmänheten och är en populär träffpunkt i byn.
 
Svårighetsgrad: x mellan

Nybliven ensamstående med småbarn. Sambon lämnade inga verktyg bara ett hus med renoveringsbehov. En verktygsarsenal är precis vad jag behöver för att ta tag i allt som behöver göras. Ett utmärkt tillfälle att visa mina barn att mammor kan! ☺

Plus att sommarens byggprojekt (klätterställning/koja till barnen) kan bli verklighet med dessa verktyg.
 
Redigerat:
svar X mellan

Jag är en tjej som gärna skulle vilja renovera mer i mitt hem men jag äger i princip bara hammare, fogsvans och en gammal skruvdragare. Måste låna verktyg av andra så fort jag vill göra ngt. Med egna verktyg skulle det bli mycket enklare och roligare att våga sig på och prova nya projekt.
 
Svar x, mellan.

Mycket är gjort, mycket återstår. Det grova har jag fixat med de verktyg jag har, men batteriet börjar ta slut, klingor och sågblad slöa och verktygen fel för att göra klart. Socklar, lister och foder återstår, jag skall ta upp nya fönsteröppningar i yttervägg, mycket skall sågas, kapas, skruvas och slipas.

Detta verktygset vore bra för både resultatet, inspirationen och lusten att jobba klart. Då kommer även "sista listen" snart dit :)
 
Svar X Mellan
Med två barn som just står på egna ben är det tid över för renovering av huset och även att hjälpa dem att forma sina boenden. Det här vore en perfekt startsats med verktyg för att förverkliga allas drömmar - inte bara mina.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.