Tyget på Fatboy Original är Nylon. Alltså är svaret en 2:a.
Jag har ett utrymme i vardagsrummet mitt emot öppna spisen. Jag har letat något att ha där länge nu och konstigt nog har jag inte kommit på idén att det skulle passa med en Fatboy där. Tänk så populär jag skulle bli hos barnbarnen då!
Hälsningar
Carina Johannesson
Tingvallastrand 2
661 40 Säffle
carina.johannesson@gmail.com
 
2. Nylon

Vi hade några fatboy på jobbet som jag satt och jobbade i varje fredag eller under telefonkonferenser.
För några veckor sedan lottades de ut till intresserade och jag blev utan, trots att jag aldrig sett någon annan använda dem de fem år de fanns på kontoret.
Saknar en fatboy så himla mycket, så jag tycker att jag är värd en.
 
SVAR: NYLON!

Vore sååå mysigt att krypa ner i denna mysiga säck, speciellt när man kommer hem och är trött och sliten efter en jobbig dag och då känner sig "fat" men dock ej som en boy!!
;) (y)
 
Tänk att en solig sommardag ligga i en Fatboy och chilla. Det skulle jag gilla!
 
2. Nylon.
Vi är strax klara med ett rum på övervåningen i vårt gamla hus som vi ska ha som ett litet mysrum där man ska kunna sitta och titta på TV om man vill, spela TV-spel eller kanske läsa en bok då det blir ljust, fint och perfekt att sitta och läsa i.
I rummet har vi lagt ett nytt furugolv som vi såpat, så en Fatboy skulle göra sig alldeles utmärkt där då den inte kommer göra märken i det förhållandevis mjuka golvet vilket en vanlig fotölj säkert skulle göra.
 
Svar: Nylon

Ska börja jobba hemifrån massa och det vore sweet att ha ett komplement till köksbordet att sitta å jobba vid.
 
nylon
Jag har reumatism i ryggraden. Vad skönt det vore om underlaget formar sig efter mitt onda för att avlasta ryggraden!
 
Svar: nylon
Både jag och min sambo är så små att vi nog ryms båda två i en Fatboy.
 
Svar: 2, Nylon
Motivering: Vi flyttar snart till ett hus och då vill vi ha många sittytor till alla våra underbara vänner. Så en fatboy vore en perfekt inflyttningspresent.
 
2. Nylon

Mina barn har redan sina sittsäckar att slappa i inne och ute och därför tycker jag mig vara förtjänt av en fatboy att krypa ner i. Kanske kan min man också få låna den någon gång. ;)
 
2. Nylon
Med nytvättad altan och sommaren på väg så vore det skönt att sjunka ner i en Fatboy och njuta av skuggan medan barnen leker.
 
I denna säck vill jag vila min häck.
 
svar 2

När chipsryggen värker och tiden till vila finns
då är det en skön fluffig FatBoy vi minns!
/
M
 
2. Nylon.

Jag är helt värdelös på motiveringar, men skulle defenitivt uppskattas av mina pojkar.
 
Svar: 2. Nylon
Precis som alla andra förtjänar jag det bästa
och sen jag hittat Fatboy - varför fortsätta att testa...
Kan vara röd, grå, lila eller svart,
men underverk med kroppen sker inom en kvart!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.