Svar: 2 Nylon
Super att inte behöva sitta i soffa!
 
Nylon

Skulle göra sig alldeles utmärkt i vårt nybygga uterum. Då kan de andra sitta i soffan samtidigt som jag softar i en Fatboy!
 
2. Nylon
När jag ska sitta och spela med barnen krävs det egen plats utanför soffan så inte de sparkar på mig när jag vinner.

Plus att de ser grymt skön ut så jag kan somna i stil när barnen äntligen lagt sig...
 
M
2. Nylon

För att jag gillar att sitta som en kung.
 
Svar: Nylon
Motivering: Jag älskar känslan man får när man sitter i en Fatboy, men jag är för snål för att köpa en själv. Tyvärr :(
 
2. Nylon.

Jag tänker inte hitta på någon annan motivering än att jag verkligen skulle behöva ha en de dagar ryggen är kass.
 
BigR
2 Nylon.

Vi har redan en Fatboy, men det räcker inte med en.
 
Nylon
Med en fatboy i huset skulle barnen bråka ännu mer. ;)
Men jag vill ha en ändå och har funderat länge på att köpa en. Men det har inte blivit av.
 
D09
Svar2

Jag är inte tjock, men min säck ska vara det 😄

Perfekt för fredagsmyset 👍
 
Svar nylon

Hej försöker inreda ett pojkrum/tonårsrum och en Fat Boy skulle passa som pricken över i hos min älskade Big Boy :D

Jag snickrar själv på sängen och är i full fart med att såga av en stege för att göra vägghylla av den. Självklart skulle Alexander bli jätteglad för en kvalitetsprodukt mitt bland alla mina projekt.

Mvh Msterkatten
 
engs
Svar: 2, nylon.

Har tittat på Fatboy i säkert ett år nu till och från. Min sambo har dock inte varit lika entusiastisk...
Vinner jag en har hon däremot inget val, och jag kommer sitta i en Fatboy framför braskaminen i höst! :)
 
Svar 2 nylon.

För att vara ärlig och inte fyndig.
Sen jag såg denna för första gången vill jag ha en men är ärligt talat för snål för att köpa en.
Så kanske kan denna chansen vara svaret på min önskan...
 
Svar: 2 Nylon

Eftersom mina två barn 3 och 6 år gillar att sitta på mig men börjar bli för stora och tunga nu.
 
Svar 2 nylon

Dottern skulle behöva nå att sitta på. Golvet är då kallt.
 
Svar : Nylon
Det skulle passa att ha för barnen i vårt blivande badrum i källaren ! Perfekt då den tål vatten :)))
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.