Unna din rumpa en Fatboy

fatboy.png

Denna veckan har du chans att vinna den trendiga och populära sittsäcken Fatboy. Det är originalet som står på spel, och du får välja färgen själv. Fatboy passar till både stor och liten rumpa eftersom den formar sig efter din kropp. Observera dock på att originalmodellen är tänkt för inomhusbruk.

Totalt värde: 2 190 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Vad är det för tyg på Fatboy Original?


1. Lin
X. Sammet
2. Nylon

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 maj.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Fatboy. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Fatboy för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
cust3000 och 1 till
  • Laddar…
Svar: 2 Nylon

Skulle vara trevligt med en ny sittmöbel eftersom ungarna tar upp hela soffan. :)
 
Svar: Nylon

Tror att min gravida fru skulle sitta väldigt skönt i den på altanen i sommar innan bebisen kommer i slutet på Juli. Kanske även fungerar vid amning!
 
Svar: 2 Nylon.

Det är trevligt med besök, men soffan blir tyvärr full alldeles för snabbt, och det får inte plats en till.
Att ha en sittsäck att komplettera med vore perfekt, vem vet, den kanske blir upptagen först så man själv får sitta i soffan.
 
svar 2 Nylon

flyttar till hus nu i juni, bott i lägenhet och saknar därför massa möbler. Denna hade varit perfekt att ha så att man iaf har något att sitta på.
 
Svar Nylon.
Mina barn har "använt" sönder den hemmagjorda sittsäcken som de hade.
Enligt dem så klarar jag inte av att göra en ny hållbar så jag hoppas på
att en Fatboy kan göra dem nöjda.
(Samt jag måste ha nått att sitta i när jag skall spela tv-spel :) )
 
Svar 2, Nylon

När rumpan är trött, så kan man lätt bli stött.
Men om man en Fatboy har, kan ens goda humör lätt bli kvar.
 
Svar 2: Nylon med PVC-beläggning

Detta kunde inte komma mer lägligt, fick för några dagar sedan upp ögonen för FatBoy och jag saknar en skön sittplats på min inglasade balkong. Så har sökt blocket som en galning för att hitta en till ett bra pris, då jag har spenderat allt jag har på min renovering. Nu när värmen kom så upptäckte jag att jag saknar en bra sittplats i solen på balkongen.

Jag är tyvärr inte bra på att rimma som alla andra här verkar vara, men hoppas man kan ha en chans ändå. Det är nästan löjligt att detta dyker upp bara dagar efter jag började leta efter en Fatboy.
 
Svar: 2, Nylon
Eftersom mina två barn, 2 och 4 år inte kan samsas om vår ytterst sköna fotölj skulle denna FatBoy vara ett tacksamt tillskott i sittmöjligheterna framför Bolibompa på morgonen.
En lugnare morgon skulle göra att våra dagar hemma blev mycket mer harmoniska :)
 
Svar: 2 Nylon
Skulle vara perfekt till min son som nyss lärt sig sitta själv...
 
Svar: 2 Nylon

Skulle passa perfekt på vår nya altan!
 
2. Nylon

Hela familjen skulle kunna vila rumpan samtidigt på en Fatboy på altanen i vårt nya hus.
 
Svar: 2 Nylon
En fatboy skulle passa perfekt på altanen jag just byggt.
 
Svar: 2. Nylon
Så vi kan skryta för våra bästa vänner som har en billig kopia! :p
 
Svar: Nylon
I'm not a boy and I cannot call me fat, but I really would enjoy my own fatboy!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.