Det rätta svaret är alternativ 2 som är 8 meter.

Jag har ett berg längs ena sidan på min tomt, det är klätt med mossa som rasar ner på gräsmattan när det regnar, mossan håller på fukten och gör att den gror även i gräsmattan. Grannen har faktiskt tvättat berget med högtryck hur konstigt det än låter. Till det behövs en riktigt bra högtryck och några termosar med kaffe, fixar ni högtryck så sätter jag på kaffet.
 
Svar 2: 8 meter

Skulle gärna ge denna till min man. Den skulle underlätta enormt för honom som ensam måste sköta det mesta i hus och trädgård, eftersom jag är handikappad och kroniskt sjuk.
Om han hade en sån här skulle han få mer tid över. Tid som han kan lägga på sig själv för en gångs skull. Annars läggs den mest på att hjälpa mig och sköta hem, hundar, trädgård och bil.
Tänk vad glad min gubben skulle bli :)
 
Svar 2

Hjälp mig med min smutsgråa mexitegel! Bor granne med en landsväg...
 
8 m
att kunna tvätta våran altan med en sådan , sen att kunna spola av altanmöblerna till våren de skulle vara perfekt , men först gäller de att vinna den vilket inte är de lättaste .
 
Svar: 2
Som ny villaägare så skulle det vara skönt att slippa bekosta åtminstone en maskin. Jag tänkte inte riktigt på att en villa kräver en annan maskinpark än en lägenhet. Men jag klagar inte, maskiner är kul. Övrig familj och plånbok håller inte med.
 
Svar 2; 8 meter
Hade ni sett våra bilar och vår terass så skulle ni inte behöva någon motivering
Men jag son aldrig vinner nåt får väl köpa nån billig på något lågprisställe ;)
 
8
Svar: 2

Med en otroligt ful altan med stort rengörings behov skulle en K5 komma mer än väl till pass i vår!
 
2 (8 meter)
Har just skrivit kontrakt på första egna huset, och det är mycket saker som ska inhandlas. På listan står just en högtryckstvätt, och Kärcher vet jag av erfarenhet är bra saker, så just en sådan hade suttit fint!
 
8 meter är slangen.
En lerig vinter har satt sina spår.
Nu vill jag ha en ren och vacker vår!
 
Svar: 2, 8 meter.

För tillfället ligger hela min motivering under 1 meter snö men snart så kommer stenläggningen töa fram och det rengöringsarbete som borde ha gjorts förra året kommer att fortsätta öka ångesten. En kärcher skulle tveklöst vara en fantastisk start på sommaren. 😄
 
Svar: 8 m

Äntligen flyttar vi till hus från att bott i lägenhet alldeles för länge. Nu samlar vi på oss saker vi behöver och just denna högtryckstvätt står högst på min sambos önskelista!
 
2. 8 meter!

Min sambo håller på med hästar och vi bor på en gård! Hästar är som svarta hål i plånboken så jag får aldrig köpa några bra att ha grejjor!! Därför skulle en kärcher högstryckstvätt sitta som en smäck!
 
Svar:(2) åtta meter.

MOTIVERING: En högtryckstvätt har jag aldrig ägt någon och ha haft planer på att köpa en men få aldrig tummen ur. Jag skulle ha väldigt stor nytta av den med tanke på att tvätta bilarna och andra diverse grejer som tex fyrhjuling och åkgräsklippare. Min raggarbil skulle verkligen uppskatta att bli avspolad redigt och bli ren till sommarn istället för en liten fesen vattenslang. Praktiskt taget skulle de bli roligare att tvätta grejerna man har.
 
Svar 2
Med ett montainbike intresse med dottern så blir det en del smuts och stenanläggningen på framsidan med all mossa och ogräs .
Sen har vi trallen och utemöblerna på baksidan , och i ett svagt ögonblick gick jag med på att skaffa en vit bil .
Så en riktig högtryckstvätt skulle underlätta vardagen
 
Svaret är alternativ 2, 8 meter.

Med snart ett nybyggt hus behöver jag köpa en massa saker, snöskyfflar, gräsklippare och inte minst en högtryckstvätt. Det vore perfekt att slippa köpa en direkt när vi flyttar och istället vinna en!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.