Svar: över 30 000!

Vi tillhör inte de som haft tur när vi inhandlat utemöbler. Dyrköpta lärdomar för då det begav sig unga naiva husägare har lett till visheten att satsa på kvalitet från början. Matbordet i polywood från det stora byggvaruhuset visade sig solen orsaka skador på, träimitationer som kändes helt rätt vid inköpet men inte så mycket längre än så och rejäla i trä som när de skulle ställas undan väckte frågan var de skulle rymmas. Matgruppen Nice uppfyller alla kriterier lärdomarna dragit såsom naturliga i material som teak, stuvbara, tidlösa, och med mycket plats för vår stora familj.
 
Över 300000 produkter.

Min fru har tagit hem två olika grupper av begagnade utemöbler som hon vill att "vi" fixar i ordning. Dock är det väldigt mycket jobb och med två små barn hemma är vi inte direkt bortskämda med överbliven tid. Jag befarar att vi även denna sommar kommer att behöva klara oss med en väldigt gammal och liten trädgårdsgrupp i plast som dessutom går sönder när som helst.
 
[Svar: över 30 000 produkter.
QUOTE="PatriciaRuiz, post: 4125098, member: 328693"]Jag vill byta mina svarta och tråkiga utemöbler med den fina, vita och ljusa matgruppen från "Bra Sommarmöbler". Bra kvalitet, snygg design och framför allt en produkt som är anpassad för den Nordiska klimat skulle vara perfekt att ha.
Drömmer med att ha en fin sommarkväll med kompisar och gott mat som kan påminna en kväll i Nice.[/QUOTE]
 
"PatriciaRuiz, post: 4126226, member: 328693"][Svar: över 30 000 produkter.
QUOTE="PatriciaRuiz, post: 4125098, member: 328693"]Jag vill byta mina svarta och tråkiga utemöbler med den fina, vita och ljusa matgruppen från "Bra Sommarmöbler". Bra kvalitet, snygg design och framför allt en produkt som är anpassad för den Nordiska klimat skulle vara perfekt att ha.
Drömmer med att ha en fin sommarkväll med kompisar och gott mat som kan påminna en kväll i Nice.[/QUOTE][/QUOTE]
 
Svar: Över 30000

I snart ett och ett halvt år har jag lagt all min tid och alla våra pengar på att bygga och renovera vårt hus. Att vinna en utegrupp utan att behöva planera, budgetera eller hantera inköpet av denna skulle mycket förenkla och underlätta iallafall ett av alla moment som ingår i renoveringen och vi skulle kunna sitta ute vid kvällsgrillen eller morgonsolen vid dessa och njuta en stund!
 
Svar: över 30 000 produkter


Dessa möbler är riktigt snygga och skulle passa oss då vi inte har några bra möbler att äta vid på vår altan. Tänk att då få ha dessa möbler!
Och då vi har småbarn så har vi varken tid att kolla på eller ekonomi till köpa så fina möbler.
 
Svar. Över 30.000 produkter.

Och byter gärna upp oss till dessa ursnygga möblerna.
Perfekt till alla ute kalas i vår/sommar/höst i pandemin annars tråkiga vardag.
 
Över 30000 produkter! Vi fick vår lilla dotter Elsie i tisdags och är överlyckliga. Med utemöbler så skulle Elsie kunna träffa sina mor och farföräldrar utomhus över en fika i vårsolen
Hälsningar nyinflyttade i hus
 
Svar: över 30.000 produkter

Jag byggde en ny uteplats förra sommaren. Jag och min sambo har inte kommit överens om vad vi vill ha. Vi både gillade dom här stilrena möblerna väldigt mycket. Hade varit väldigt roligt att få vinna!
 
Svar: över 30.000 produkter

Jag har en gammal altan som ska fräschas upp., De nya möblerna från Mio höll bara en säsong innan de började spricka. Nu önskar jag möbler som håller mer än en säsong. Och som ger glädje under sommarens tillstä'llningar nu man snart börjar få vara sällskapliga igen. Som ensam husägare har man saknat människor länge under isoleringen och detta skulle ge en bra miljö att umgås i
 
Svar: Över 30.000!
Förra sommaren skaffade jag och familjen sommarhus i småland och vi har inga utemöbler.
Jag snickrade ett stort bord till midsommar och flyttade ut matstolarna, men inser att jag inte är någon möbelsnickare. Ett utesett skulle vara så himla fint!
 
Svar:
över 30 000 produkter i e-handeln har de i Sveriges största sortiment av utemöbler.

Pga Corona jobbar jag numera hemifrån. Tröttnade på att köket blivit kontor och började använda de undanställda utemöblerna som kontor i höstas. Arbetsgivaren har meddelat att återgång till kontoret sker tidigast i höst... Vilket innebär att jag står utan kontor eller att vi står utan utemöbler i sommar... En vinst vore en enkel lösning på den stundande konflikten
 
Över 30000 produkter.

Min dotter har nyss skaffat hus
Har ungar som hittar på bus
Men pengen tog slut och altanen är tom
Fina möbler att sitta i önskar jag dom
En fin matgrupp - bra möbler
Som att finna fyrklöver
Låt dem njuta av Nice
De skulle säga: tack, vad Nice!
 
Över 30000 produkter dessa utemöbler hade passat bra på min tak terass där står en ensam grill och väntar på att få sällskap//
 
Över 30000 produkter i e-shoppen.

Återbruk i all ära! Jag räddade ett 15år gammalt trämöblemang från återvinningen när jag flyttade till vårt hus. Putsade upp, oljade in, laserade svart, spände åt alla skruvar och byggde in lite förstärkningsbalkar i bordet.

Det har hållt över förväntan och ser rätt okej ut men tanken på ett nytt sätt där man inte behöver känna sig lite nervös när man slår sig ner i stolen har slagit mig och sambon (mest sambon) :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.