Svar: 30 000
Som 65+ så längtar jag efter sällskap i dessa pandemitider. Ser mig själv tillsammans med människor ute i en vacker sittgrupp med spirande vår.
 
Det finns över 30000 olika produkter i Bra sommarmöblers E-handel.

Vi håller precis på att bygga ett fritidshus till vår familj där vi ska kunna varva ner och ladda energi under ledig tid. Budgeten är tight och planen var att ordna tillfälliga möbler att använda första åren men med denna chans skulle vi kunna få en väldigt fin plats att äta frukost på och umgås. Jag håller tummarna då denna tävling dök upp precis i rätt tid för oss. /Anders
 
Svar: Det finns över 30 000 produkter.

Motivering: Förra året lyckades jag tillslut, efter mycket letande och visningsgående att köpa mott alldeles egna hus. Jag flyttade i slutet på september och ser nu så mycket fram emot första våren och sommaren i mitt hus. Längtar efter att kunna sitta på altanen i kvällssolen och bara njuta. Att få göra det i den där fina matgruppen vore underbart!
 
Svar: över 30000 produkter.

Och värför just ska jag vinna?

Under Corona sommaren 2020 kämpade jag (66 årig dam) med bygget av en uteplats till mitt hus. 3 000 skruvar senare är allt klart – men möbler saknas! Matgruppen Nice kommer att vara ett välkommet tillskott som kommer att gör det möjligt att kunna njuta av solen och fina kvällar med vänner och familjen (på ett Corona –säkert sätt förstås J).
 
+ 30000 produkter.
Veranda klar, pengar= slut.
Nybyggd träveranda på röd stuga med utsikt över en sjö och svensk flagga.
 
: över 30000 produkter.

om jag skulle vilja skulle gumman bli glad och det är inte oviktigt..
en riktigt snygg möbel som skulle passa bra i mitt planerade uterum! I stället för det gamla möget som jag har idag. Med vänlig hälsning, Ulf
 
Det finns + 30 000 produkter i deras e-handelshop!
”Fram med grillen och vässa kniven,
här ska lagas mat och äta gott.
Tänk att kunna njuta i gruppen Nice så flott!
 
Svar: över 30000 produkter

Efter skilsmässa och snart utstämplad hos a-kassan så är budgeten för trädgårdsmöbler obefintlig.
De hemsnickrade möbler som fanns på fastigheten när jag flyttade hit håller på att ruttna upp och rent farliga att använda.
Sommaren & trädgården är det som håller modet uppe under dessa bistra tider och att ha möjlighet att sitta där i ett fantastiskt möblemang skulle vara fint.
Slitet trägårdsmöblemang och grill i trädgård med hund.
 
Svar: över 30 000 produkter har de.

Har precis flyttat och de gamla utemöblerna skänkte vi till den äldre damen som köpte huset. Vore skön att slippa sitta direkt på altanen eller gräsmattan när vårsolen snart kikar fram.
 
Svar: Över 30.000 produkter

Vi har en trägrupp som vi köpte när dottern var 2 år, hon är 43 nu. Varje vinter har vi plockat isär den och burit upp på vinden, via stege. De senaste åren har vi haft växthus som vi burit in den i men det är tungt och besvärligt, skulle därför vara nice med en nice , lite lättare, grupp
 
1. Över 30.000 produkter
2. Min syster har rätt nyligen flyttat in i sitt drömhus. Förra hösten under pandemin så byggdes ett uterum med tillhörande altan. Dessa väntar nu på att bli möblerade och eftersom syrran även fyller jämna år snart så skulle detta bli en passande födelsedagspresent från oss i familjen lite i förskott!
 
Svar: över 30.000 produkter

Motivering: För en superfin utemöbel med stor flexibilitet. Bordskivans längd och stolsryggens alla nivåer.
Vad mer kan jag önska,
skugga från naturens grönska,
ljusa kvällar och soliga dagar
och en utemöbel som alla behagar.
 
Jag har alltid drömt och önskat mig en sommar möbel grupp modell lite lyxigare. Tyvärr så är det inte högsta prioritet utan vi köper någon variant modell ”snik” som kanske håller tre/fyra år innan dom åker på tippen. Njutningen avsatt själv sitta och njuta i en högklassig sommarmöbel och se grannarnas diskreta men avundsjuka blickar skulle ge livet en liten ” vardags kick”.
/Arild
 
Svar: Drygt 30000 produkter.
Motivering: Möblerna är snygga och jag skulle verkligen vilja ha dem men min fru säger att hon lämnar mig om jag lägger så mycket pengar på utemöbler.
Om jag skulle vinna hade det underlättat för mig eftersom det verkar krångligt att hitta en ny fru.
 
Över 30000 produkter är svaret.
Det här är precis det vi skulle behöva; tidlösa, väderbeständiga utemöbler som är snygga år efter år! Jag hoppas innerligt på att vinna Nice gruppen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.