alternativ 2

Skulle passa perfekt i vårat badrum i huset vi bygger.

Tänk att få svepa in sig i en varm och skön handduk det gör ju liten som stor glad. 😄
 
Svar:2

Vi har haft ett rör för handdukstork utskjutande från badrumsväggen i SJU års tid. När vi byggde huset för sju år sedan sa vi att allt skulle bli klart inom ett år. Tiden går fort när man har hus.
 
Alternativ 2

Väldigt snygg tork som skulle göra sig bra i vårt badrum.
 
Svar: 2

Hade blivit en perfekt klätterställning till grabben i den kommande badrumsrenoveringen :)
 
Svar 2

Den vill jag ha i mitt badrum av den enkla anledningen att den är så förbannat snygg!!
 
Svar: 2

Vore fantastiskt att få vinna denna snygga och smarta inredningsdetalj till vårt kommande projekt - helrenovering av bad, relax och bastumiljö i källaren. Vi har tänkt oss lite tuff miljö med en stenvägg i relaxen - denna handdukstorken skulle bli detaljen som fullbordade vår vision!
 
Svar: 2

Har fått stå ut med vårt 70-tals badrum med gult porslin, ljusbrunbeigt mönstrat kakel och mörkbruna badrumsmöbler i snart tre år. Renoveringen har pågått sedan dess, men badrummet har inte fått smaka på hammaren ännu. Snart är det då dags för detta rummet också, men någon handdukstork vet jag inte om den ryms i budgeten. En sak vet jag och det är att den som lottas ut hade passat perfekt!
 
Svar: 2

Vårt fritidshus saknar idag helt radiator eller annan värmekälla i badrummet och är helt beroende av luften som cirkulerar in från resten av huset. Det säger sig ju självt att vi behöver lösa det och med en haddukstork skulle vi ju inte bara få varma handdukar utan också ett varmt badrum med bättre miljö.
 
Svar: 2. Fler än 200

Denna underbara tork skulle göra vännerna "sotis", och säkert få svarta blickar från mindre snygga handdukstorkar! Matchar våra svarta Gustavsberg Coloric perfekt! :)
 
Svar 2:
Med 4 barn i hushållet så blir ekonomin lite knapp & då väljer man tyvärr bort sådana här både praktiska & vackra saker.. Så enda sättet att få in en sådan här värsting i badrummet är att "få" den av Byggahus & Purmo..
Hälsningar
Ronnie
 
Svar två

Vår dusch är i källaren och inget element har vi . Att i stället för famla genom duschdraperiet och leta upp den kalla handduken hade ett snyggt element och en varm handuk höjt mitt morgonhumör och skonat min omgivning !
Mao får jag en varmhanduk på morgonen blir det en bättre värld för alla.
 
Svar 2:

Det är nog första gången jag sett en handukstork som väckt habegär och fått mig att haja till, skulle vara spänande att inreda den kommande spa-delen hemma runt form och färg på denna handukstork.
 
Svar: 2
Fem i familjen som sportar och många blöta handdukar
Bygger nytt hus som många pengar slukar
Vinna en handdukstork jag önskar
så handdukarna mellan duscharna hinner torka
 
Svar: 2
Med tanke på att jag vann ett badrumsset från Hafa här, så hade detta handukstork kommit bra till pass. :) Vi fick prioritera om och göra taket i år och badrummet nästa år, då detta var stora utgifter, men nu har även förslaget om att sänka rot nästa år gett oss ett bakslag och vi måste spara i ännu mer för badrummet. :(
 
Svar: 2

Vi har precis köpt hus, ett renoveringsobjekt och ska renovera badrummet det första vi gör. Vi har tittat efter en mattsvart handdukstork länge då vi har tänkt oss marmorplattor i kombination med svarta möbler och svarta armaturer och tappställ.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.