Svar: 2.

Med två träningsfanatiker till tonåringar här hemma och dåligt med plats att torka, vore detta en riktigt välkommen hjälp! Jag skulle slippa den olustiga lukten av fuktiga handdukar som genomsyrar hela huset ...
 
Svar 2, fler än 200st.

Med denna fina torken kanske det finns en torr handduk över till mig efter sambon duschat. Oftast har det gått åt 2-3 stycken när hon är klar. (fråga mig inte hur).
Det skulle vara fröjd att få torka sig med en torr och varm handduk efter duschen.

Plus i kanten är dessutom att designen passar perfekt i badrummet som ska renoveras i sommar :)
 
C
Svar: 2
Skulle passa fint i vårt nya badrum med ett så snyggt element.
Får då både varma handdukar och skön design i ett moment. :)
 
Svar: 2

Jag står inför min största renovering hittills med mitt badrum.Många funderingar flyger genom huvudet, bland annat en ny handdukstork, viken ska man ha, hitta rätt kvalitet och utseende. Nu tycks jag ha hittat helt rätt, då kan jag planera in en sådan här i mitt nya badrum ska byggas under våren!
 
20150328_092556.jpg
En bild säger mer än 1000 ord. Ska renoveras inom kort.
Svar 2
 
Svar:2 fler än 200 kulörer



Inför en stundade badrumsrenovering där allt har sin bestämda plats så saknas bara en häftig handdukstork.
Och eftersom badrummet ligger i källaren så behövs en effektiv handdukstork och det kan man få av en Leros som är 35% mer värmeavgivning än en kromad
 
ar 2

I sommarstugan går det åt många handdukar dagligen och solen torkar inte alltid. På vintern hänger vi barnens overaller i badrummet att torka, men det tar tid. En sån här tork skulle fixa många vardagsproblem på vår begränsade ledighetstid och stugans begränsade yta.
 
Svar: 2. Fler än 200

Motivering: Min radiator i badet anno 1942 skulle behövas uppgraderas till anno 2015 :)
 
Svar: 2

En väldigt snygg handdukstork som skulle passa perfekt i vårt badrum (som just nu saknar en sådan).
 
Svar: 2

Då duschen bara finns i källaren, 16grader och utan golvvärme hade sambon och jag älskat varma handdukar, kan man då även få lite bättre "klimat" i badrummet med hjälp av denna värmen är det ju bara ett extra plus!!
 
Svar: 2

Vi ska bygga ett nytt badrum och vad vore bättre för våra våta handdukar än den stiliga handdukstorken Leros från Purmo. Varma, torra handukar och snygg design, allt i ett. Och vi kan själva välja färg. Helt perfekt!
 
Redigerat:
Svar:
2. Fler än 200

Motivering
Har ett väldigt litet badrum så jag skulle behöva någon fin lösning för att hänga våta handdukar och annat.
Har ju ingen partner som pratar vett i mig så tyvärr blir en och annan handduk liggande kvar på golvet.....ja jag vet......:confused:
Har ett litet element som sitter uppe nu som jag gärna skulle (med hjälp av forumet) vilja ta ner och sätta upp en sådan här tork. Dessutom är svart min favvofärg så den är perfekt!
 
A
Svar: 2 över 200

Vi håller sakta men säkert på att bygga om vår lilla enkla stuga till ett fungerade hem året om. All inredning måste vara både smidig och funktionell, gärna med flera funktioner, då utrymmet är väldigt begränsat. Nu har turen kommit till badrummet och den innovativa handdukstorken Leros skulle verkligen lyfta rummet samtidigt som vi skulle få torra varma handdukar och ett varmt mysigt badrum.
 
Svar 2, över 200!

Håller på med sista rummet i min tillbyggnad nu, badrummet. Det enda min fru inte kunnat bestämma sig för än är vilken dusch eller handdukstork hon vill ha, vinna denna skulle i alla fall hjälpa till på traven. gällande beslutet av handdukstork. Och snygg är den med! Håller tummarna!
 
Svar: 2
Min stora dröm, men ack så dyr! En tanke tar form och inom mig gryr. Handduksvärmare med vackra "spröjs", så att trivselvärdet kraftigt höjs.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.