1. 802.11n

vidvinkel :wow: då kan man se hela rummet.
 
Svar: 802.11n wireless

Med den här kameran skulle vi kunna ha bättre koll på våra barn i deras rum. ( När dom inte klänger på oss. ;) )
Oavsett om jag sitter i studion, vi är i köket, vardagsrummet eller under nattetid.

Det skulle göra vårt liv säkrare och lugnare och underlätta massor!
 
Svar: 802.11n

Vi jag länge velat köpa en kamera för att övervaka vårt hem, men om man tittar på de kamerorna man vill ha så blir det ganska mycket pengar. D-link DCS-2530L skulle passa utmärkt.
 
Rätt svar: 802.11n

En granskning av Folksam visar att 70 procent av lägenhetsinbrotten drabbar bottenvåningen (av lägenheter). "Det är mer än fyra gånger vanligare med inbrott på bottenvåningen än på andra våningen, och risken minskar ju högre upp i huset man bor. Vid inbrott på bottenvåningen är det också mer än dubbelt så vanligt att tjuvarna kommer in från utsidan via fönster eller altandörr, än att de bryter upp lägenhetens ytterdörr."

Räcker det med att säga att jag snart ska flytta in på bottenvåningen? Hoppas! :)
 
D
Svar: 802.11n
Motivering: Installerade nyligen ett hemlarm som skickar notifieringar om nåt händer hemma, som inbrott, vem som larmade av, brand etc. Det enda som saknas är en DCS-2530L för att kunna verifiera vad som har hänt!
 
Svar: 802.11n wireless

Motivering: Vi skulle vilja kunna spana in hur växterna mår i växthuset när jag inte är hemma. Tack vare kamerans bredvinkel går det att se fåglarna på fågelbordet brevid.

Hälsnignar Jessica o Kristoffer
 
Svar: 802.11n

Som nyblivna husägare har vi väldigt svårt i att landa i vilken övervakning och helautomatisering vi skall använda. Men detta verkar vara en strålande start på det spåret! Övervakning när vi är hos föräldrar 50 mil bort och koll på vad vår papegoja gör, när han tror att ingen ser... :)
 
Svar: 802.11n wireless

Hade varit super att kunna ha koll på huset, både när man är hemma och borta.
Antingen är det tvillingarna som busar så fort man vänder ryggen till, eller i värsta fall en oinbjuden buse som man då gärna hade fått en snygg bild och video på.
 
Svar: 802.11n wireless

Motivering:
Med en kamera som ser allt
får jag se allt som jag behöver se
var jag än befinner mig.
 
Svar: 802.11n

Skulle behöva denna för att övervaka sommarstugan, är alltid en liten oro att något händer när man inte är där.
Kan jag sitta hemma och koppla upp mig och se att det ser bra ut.
 
Denna veckan är det en go medlem med en rolig motivering som tar hem förstapriset i form av en vidvinkelkamera till övervakningssystemet. Stort grattis kjb :D! Nu kan du snart komplettera ditt hemlarm med övervakningskamera.

Motivering: Det enda jag saknar med mitt egenmonterade larmsystem är att jag inte ser vad som försiggår hemma om det larmar, så jag har länge funderat på att skaffa en liknande kamera men inte riktigt varit nöjd med de modeller jag har sett. Denna verkar faktiskt riktigt bra.

Kära tomten detta är min önskelista:
------------------------------------------------
1. Full HD 180-Degree Wi-Fi Camera DCS-2530L (om det låter för tekniskt för dig som trots allt är lite till åren komna så hämta nån av nissarna så vet de säkert vad jag snackar om )
2. Se ovan.
3. Se nr 2.
3. Om jag inte får 1,2 eller 3 så kan jag ta ett par tjocksockar som vanligt.

ps. Jag kanske inte längre är något barn men snäll är jag
 
  • Gilla
Goblinn
  • Laddar…
Va! Gissa om jag blev förvånad när jag fick se meddelandet i inkoorgen :D De ska bli grymt roligt att installera kameran. Stort tack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.