Svar: 802.11n wireless

Eftersom jag är enda fasta boende i en by som november till februari är öde förutom jag skulle en kamera öka min säkerhet till 110% minst. Hoppas därför få hjälp att hålla koll på huset!
 
J
Svar: 1. 802.11n

Med den kameran så skulle jag kunna ha koll på huset och direkt få en notis ifall något rör sig inne när jag inte är hemma.
 
kontorsråttan
Svar: 802.11n wireless

Periodvis jobbar jag långt hemifrån, vilken trygghet detta skulle vara med denna kamera.
 
1. 802.11n
En riktig babywatch i barnkammaren gör att det känns tryggt att stå vid spisen.
 
Svar: 1. 802.11n

Motivering: Hoppas att jag aldrig får möjlighet att fånga tjuvar och andra hemskheter på bild med denna kamera utan att den enbart kommer till användning för att i vidvinkel följa min katts påhitt medans jag är på jobbet :)
 
Svar på tävling om wireless kamera
 
Svar: 1 alltså 802.11n. Motivering: Denna vore perfekt för mig, så att nerverna lugnar sig. Pelletspannan ska övervakas så klart, så den ej tappat fart.
 
Rätt svar: alternativ 1 - 802.11n

Motivering: Den är ju rena drömmen :)
 
Svar 1.
Motivering: Vi har nyligen köpt hus och precis fått reda på att området är inbrottshärjat. Skulle vara jäkligt nice att ha en kamera som kan fånga fulingarna på bild, så vi kan få ett stopp på inbrotten.
 
Svar: 802.11n wireless

En kamera vore ett välkommet tillskott till huset, då det står tomt ganska långa perioder.
 
Svar 802.11n

Med en 6 månaders hundvalp hemma så är bus en självklarhet för honom i vardagen. När vi inte är hemma så skulle vi känna oss tryggare om vi kunde se vad för bus han hittar på när vi lämnar hemmet.
 
Svar: 1

Återkommande problem med inkräktare, plus att det hade varit väldigt smutt att kunna hålla koll på husdjuren när man inte är hemma (och antagligen se att de sover hela tiden...).
 
Svaret på frågan är 802.11n

Motivering: Nyköpt villa och fiber på väg in i kåken, en kamera som övervakar utanför ytterdörren när katterna står och fryser om tassarna och vill in vore super!
 
Svar: 802.11n wireless

Då jag är borta periodvis hemifrån pga mitt arbete skulle båda jag och min lilla familj känna sig lite tryggare med denna kameran. Då vi saknar helt belysning i området vi bor i så är det väldigt mörkt såhär års. Är ju därför perfekt att man kan se i mörkret om någon smyger omkring utanför huset😉.
 
richardtenggren
Svar: 802.11n wireless

Skulle vara perfekt för att hålla koll på våra små (o)djur, kunna se vad för bus de hittar på när de är ensamma hemma. 🐶
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.