Lånebelopp.

Pågående byggprojekt i huset med nyfikna småbarn. Vore bra med hjälp att kunna hålla någorlunda rent med grovdammugaren.
 
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.

Lånebelopp.
tveksamt tveksamt skrev:
Det första man fyller i är lånebeloppet.

Svärfar ska flytta. Det kommer bli en hel del fixande i det nya boendet så att ha en rejäl grovdammsugare för att hålla lite ordning vore fantastiskt trevligt!
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Lånebelopp

Dags att dra igång gerkapen igen och då skulle det passa med en grovis så att spånet inte hamnar i hela huset.
 
1. Uppdaterad
2. Lånebeloppet
3. En WD6 har jag suktat efter länge! Nu står ett omfattande projekt med kap å gersågen på tur så då skulle denna dammsugare bli en trogen vän
 
Lånebelopp

Kämpar i nuvarande projekt med en begagnad standard-dammsugare, det går sådär. En riktigt grovdammsugare skulle vara ett rejält lyft, speciellt med möjlighet att ansluta den elvertyg vilket standard-dammugaren är dålig på.
 
Först fyller man i Lånebelopp.

Skulle vara perfekt med den där dammsugaren med lite större behållare på 30 liter, så slipper man tömma så ofta, för den jag har idag så räcker det oftast med ett svep under sängen så är påsen full ;):):p:rofl::crysmile:
 
Lånebelopp.

Min nuvarande grovdammsugare blev ledsen efter att jag rengjorde eldstaden sist. Och jag som tänkt vårstäda bilen i helgen och sätta på sommardäcken...
 
Den första uppgiften som ska fyllas i är lånebeloppet.

Varför ska jag vinna när andra har bra motiv kan man undra. Jag håller jag på att såga, fräsa ca 180 m fönsterlist till fruns växthus. Maskinerna får gå många timmar och genererar mycket mycket sågspån och damm. Fram till i går kväll togs det om hand av min +10-år gamla Kärcher grovdamsugare. Nu vill den inte vara med längre (bränt motor) så jag har börjat söka vilken maskin som jag ska ersätta min trasiga grovdammsugare med.

I mitt sökande dök Byggahus test om dammsugare upp och testet kom mkt väl till pass. Det är svårt och mycket tidskrävande att själv jämföra alla de damsugaralternativ som finns. Lättare blir det inte då tillverkarna och säljarna inte alltid presenterar uppgifterna man eftersöker och aldrig de egenskaper som deras produkt är mindre bra på jmf med konkurrenterna.

Tidigare erfarenhet av Kärcher och stärkt av som jag uppfattar det, Byggahus oberoende och seriösa test föll valet på en ny Kärcher. Så om man skulle vinna en dammsugare istället för att köpa en och då en av de större kraftfullare maskinerna skulle det bli en mycket glad påsk!
 
1. Lånebelopp!

2. Gillar att hålla rent i bilarna, men min gamla kärchersugare börjar bli för dålig.
Har precis byggt ett underbart nytt garage, och där skulle en WD6 passa som juvelen i kronan!
 
Lånebelopp

Just jag bör vinna för det var krångligt att använda tjänsten utan att ha faktiska lån från början. Dessutom är min grovdammsugare tejpad på flera ställen för att hålla ihop så kunde behöva en ny
 
Lånebelopp*

Vi kommer att tillträda vår första villa från -68 snart och kommer att behöva renovera det mesta.
Känslorna är blandade av extas och ångest men om inget annat så hade en hållbar dammsugare underlättat vår resa till drömhuset.
 
Lånebelopp.


Aldrig ägt en grovdammsugare trots behovet just nu! Med en liten bebis hemma så går ju pengarna åt det hållet istället såklart.
Vinna denna skulle sitta fint.

(Garaget behöver en rejäl storstädning snart också)
 
Lånebelopp

Litet hus jag bygga skall
För att allting då stå pall
Att dammsuga ett måste blir
i mitt blivande revir
 
Det första man fyller i är lånebeloppet

Min gamla grovdammsugare suger, men

det är dags att byta till en kraftig Kärcher
 
Lånebelopp.

Vore perfekt med en grovdammsugare för ungarnas tröjor, byxor, strumpor, trosor, pennor, gosedjur, telefoner, teckningar, squishies, mössor, skor och allt vad de nu lämnar efter sig i sin vilda framfart genom vardagen, trots femtioelva påminnelser om att plocka undan. Vänta, det här är inte GAAAAAAAAHHHH-tråden va?
Just ja, jag ska totalrenovera källaren med start i sommar också.
 
Lånebelopp

När jag reparerade centraldammsugaren (postat i min hus-tråd här på byggahus så klart) och passade på att uppgradera till lite större motor :cool: fick jag visserligen superbra kapacitet hos dammsugaren som fungerar klockrent vid vanlig städning, men grovavskiljare verkar inte riktigt hålla måttet och imploderar av det större undertrycket :oops:, se bild nedan, så en dedikerad rejäl grovdammsugare skulle vara toppen (y)

646597-360071fcbc5748cf035b5582bbf32e2b.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.