U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Uppdatera låneuppgifter:
Klart!

Första uppgiften:
Lånebelopp är det första man fyller i.

Motivering:
Vi äger ingen grovdammsugare och hade verkligen behövt en! Vi har en hel del att renovera i huset vi köpte i höstas då det är gammalt och inga renoveringar blev gjorda av änketanten vi köpte av. En hel källare ska rivas ut pga fukt, de två badrummen är från byggnationsår -78 och alla sovrummen behöver ytskicktsrenovering (minst) eftersom dessa är kvar i ursprungligt skick även dessa.
 
Lånebelopp

Vi ska i sommar börja bygga vårt första hus tillsammans för oss och vår son på 1år. Fler barn är på väg och alla bidrag till vår starten av vår familj mottages oerhört tacksamt
 
Det första som fylls i är lånebelopp.

Där tar det tyvärr slut för oss eftersom vi lyckats bli av med vårt lån. Kanske ha en ruta på "Har inga lån"?

Vi ska fortsätta med utbyggnad och sen behöver vi något för att hålla rent runt i bil och spisinsats. Det finns alltid saker att suga :cool:
 
Lånebeloppet.

Nu står man här och ska klara av en renovering på ca 100 m2 innan vår nya son kommer till semestern. Inte riktigt som planerat men sånt som händer.
Med en sån dammsugare så hade de underlättat arbetet med x antal timmar och en lugnare gravid fru här hemma.
Vem vet? Hon kanske vill dammsuga med denna fräcka maskin också.
 
Lånebelopp

Köpte en billig grovdammsugare av slaktaren (Von Lidl) för några år sedan. Har levt med den sedan dess och den har tjänat mig väl, men, jag har nu (minst) tre anledningar till att det är dags att byta upp sig; 1. Eftersom den är köpt på Lidl så är det snudd på omöjligt att få tag på påsar till den. Det går att köra utan filter, men den saknar patronfilter och sätts igen på nolltid. 2, Nuvarande saknar uttag för automatisk start/stop, vilket leder till att den antingen är igång konstant, eller så glömmer jag starta den! 3, kvalite! Nuvarande dammsugarskaft består av tre plastbitar som konstant faller isär!

Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T tillgodoser ovanstående behov och så mycket mer, jag skulle ha stor glädje av den! Skulle dessutom göra mina lungor och plånbok en tjänst med bättre rening och lägre energiförbrukning (på grund av automatisk start/stop).
 
boschkenta
1. Uppdaterat ränteuppgift

2. Fösta uppgiften är lånebelopp

3. Jag ska renovera ett hus åt min mor framåt sommaren och en av de få saker som saknas är just en sjysst grovdammsugare.. (Blir väl kanske en projekttråd på detta också!)
 
Lånebeloppet

Vi har precis flyttat och är mitt i en renovering. Det finns sååååå mycket att dammsuga!
 
S
Lånebelopp.

För att nuvarande grovdammsugare från Jula suger fett.
 
Lånebelopp

Varje gång jag använder min nuvarande grovdammsugare blir jag påmind om att den suger katastrofalt dåligt och att jag måste köpa en ny. Detta har pågått i tre år nu utan att det blivit av. Tänk vad trevligt om ödet kunde fixa det åt mig så att jag äntligen slipper muttra över det gamla skrället!
 
Lånebelopp.

Byggt ny villa och har en lång lista av projekt att genomföra, bland annat att bygga ett garage och hela övervåningen på huset då den är så kallad "oinredd" för tillfället. sambon är redan tokig på mig då jag använde den vanliga dammsugaren till altanbygget förra året, den mådde nog inte jättebra av det. Behöver en ordentlig grovdammsugare, men eftersom jag fixade huset precis innan jag blev ihop med sambon så står jag ensam på lån och kostnader, och även om hon hjälper till så gott det går så är hon student just nu (förskolelärare) och har begränsad inkomst, så vi har inte riktigt utrymmet i ekonomin just nu för att köpa en ordentlig grovdammsugare, så jag får lägga mitt hopp i att kunna vinna en här istället.
 
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
lånebelopp.

nyinflyttad (september) i första villan.
Perfekt tajming med el och räntehöjningar.

Att kunna göra rent och fint efter diverse renovering och fix hade gjort oss glad!
 
Tommty
Det första man fyller i är lånebeloppen.

Hade varit fint med en grovdammsugare, har varit på jakt efter en (vilket syns i min trådhistorik) men inte riktigt kommit till skott, kanske hade fått mer tid att slipa och renovera om jag slipper lägga tid på att bråka med sambon för att jag dammar för mycket :)
 
Svar: Lånebelopp

Har nu en gammal biltema dammsugare och en ny riktig grovdammsugare hade suttit fint för kommande renoveringar.
 
Svar: Lånebelopp

Vi har länge använt hushållsdammsugaren som grovdammsugare. Kör man den i ett mörkt rum blixtrar det om motorn. Barnen tycker det ser häftigt ut. Fast i julas när tomteblossen var slut gick det överstyr. Vi stoppade dammsugarslangen i mjölpåsen och dammsugaren både såg ut som och lät som ett tomtebloss. Fast sen tystnade den. Har inte fått igång den sen dess. Nu står både hushållsdammsugare, tomtebloss och grovdammsugare på inköpslistan. Hade varit uppskattat att kunna bocka åtminstone av en av de tre sakerna.
 
Lånebelopp

Jag behöver en dammsugare som hanterar gipsdamm. Min respektive är less på tjuvlånandet av den vanliga dammsugaren som dessutom har börjat låta konstigt....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.