Svar: X) 9m

Just nu har jag mest ”lågtryck” i mitt liv... :-/ Skulle behöva lite högtryck!
 
Rackartekla
Hej!
Jag svarar 9 meter.
En sådan fin högtryckstvätt skulle vara till stor hjälp hemma hos oss. Jag har haft två st men båda gick sönder..
Staketet är fullt med gröna alger och stenläggningarna övervuxna med mossa och min man har precis fått en axelledsprotes inopererad så jag behöver all hjälp jag kan få.
Med denna tvätt klarar jag nog det mesta.
 
Hej

Svar: X 9meter

En så bra högtrycksstvätt skulle jag nog "skänka" till (läs: ha stående hos) mina föräldrar som börjar bli till åren och behöver avlastning när det gäller att tvätta altanen eller bilen. När jag besöker vill jag inte lägga mycket tid på att fixa med dessa detaljet utan roligare att umgås.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Bli först med sprillans ny modell av högtryckstvätt

[bild]

Inled det nya året med att vara med i jakten på Nilfisks senaste högtryckstvätt D-PG 140.4-9 P X-TRA. Du som vinner kommer att bli en av de första i Sverige med att få hem denna effektiva högtryckstvätt på 140 bar. Modellen har förbättrats sedan föregångaren genom att ha en ännu bättre rengöringseffekt tack vare nya effektivare munstycken. Nilfisk D-PG 140.4-9 P är en premiumtvätt av lagom storlek för husägare. Det medföljer en rad munstycken och tillbehör så att den som vill kan hålla både hus, altan och fordon rena året om.

OBS: Vinsten skickas inte ut till vinnaren förrän i februari då den nya modellen lanseras.

Totalt värde cirka: 4 400 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är slangen på högtryckstvätten?
Svaret hittar du här

1. 8 meter
X. 9 meter
2. 10 meter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
X 9 M
Min gamla Kärcher håller på att ge upp och det skulle vara så kul att få testa den nya Nilfisken.
 
9 meter
Saknar en tvätt med munstycke för altan som gör jobbet snyggt, samt möjlighet att skaffa fler tillbehör. Har stora ytor släta berg som "mossar"på sig. Mycket jobb med den klena budgetmaskin jag dumt nog köpte en gång i tiden. /
hälsar Bertil i Roslagen
 
X. 9 meter

Med två pågående vattenskador i hemmet där kök, tvättstuga och badrum rivits upp skulle man kunna tro att vi skulle hålla oss borta från vatten.. men ICKE! :) En högtryckstvätt skulle sitta som en smäck!
 
Svar X, 9m.

Vi har flyttat till vårt första hus och det är så mycket som saknas. Min man är duktig och försöker köpa bra grejer begagnat på blocket för att hålla nere kostnaderna.
Vi har ingen högtryckstvätt och jag hade tyckt det vore så roligt att överraska honom med en sprillans ny, riktigt bra, sådan. :)
 
X 9m

Livet förändras när man flyttar till villa,
huset ska renoveras och man börjar grilla.

Altan och plattor behöver rengöras,
av vem ska det utföras?

Att tvätta med skurhink och kvast
ger inte ens utrymme för en kafferast.

Jag önskar ett annat angreppssätt,
med en excellent högtryckstvätt.
 
J
Svar: X, 9m

När jag gick i skolan jobbade jag extra helger och lov med att bland annat tvätta svinstall. Efter mängder av timmar med skit uppskvätt i ansiktet trodde jag aldrig att jag ville se en högtryckstvätt igen!
Men när man nu drygt 15år senare står med mossiga uppfarter, dassig altan, leriga fordon m.m. börjar man inse att det faktiskt är svårt att vara utan. Och av tidigare erfarenhet när det gäller kvalitén på en högtryckstvätt i krävande miljö vet jag att det är Nilfisk jag ska ha!
 
X. 9 meter

För att min gamla Nilfisk som har funkat jättebra i 15 år nu börjar ge sig :( ;)
 
X 9m
Nyss slagit bo med hus, gård och sto
Grusväg till min koja, många ungar som stoja
Massa behov av tvätt, men det ska va lätt
Nilfisk högtryck gör jobbet, rätt och slätt
 
Rätt svar:

X. 9 meter

Motivering:
Med våren i antågande (snart, hoppas jag!) och en balkong som borde tvättats och ytbehandlats för flera år sedan skulle en högtryckstvätt vara den perfekta jobbarkompisen till mig! :)
Med Sveriges just nu kanske skitigaste bil :cry: - som verkligen förtjänar bästa tänkbara tvätt - skulle den dock komma till användning redan innan våren tillåter målning och oljning av balkongen! :)
 
9m
Vore en grym present till maken nu när vi äntligen ska bygga hus. Tvätta bilen, cyklar, trallen. Glad man = glad fru.
 
X. 9m.

Då både jag och frugan har ont i kroppen skulle denna högtryckstvätt underlätta vårat liv nå oerhört.
Både hus bil gräsklippare veranda m.m bli lite lättare att ta hand om.

Hoppas på vinst!
 
Svar: 9m

Coolt att kunna vara först med en nylanserad produkt.
Vi har gått om användningsområden för den. Har en stor altan som behöver tvättas och laseras om till våren. Två vita bilar som är svåra att hålla rena. Ett tak som behöver rengöras från mossa. Stenläggning på uppfarten som har behov av rengörning.
Vår gamla tvätt på enbart 80 bar och styv otymplig slang kan då kasseras eller kan barnen ha den för att tvätta cyklarna :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.