Svar: 1. 2008
Motivering: Stark, Starkare, Mataki!
 
Svar 1 - Makita etablerades 2008 i Sverige

Hade varit intressant att testa en skruvdragare istället för skruvmejsel som jag har idag.
 
klaspersson skrev:
Svar: 1. 2008
Motivering: Stark, Starkare, Mataki!
Mataki gör underlagspapp😳
 
Svar: #1, 2008.

Bara ge mig den
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Svar 1 2008

Motivering: Då min nuvarande Makita skruvdragare har varit min vapendragare i många år börjar den nu sjunga på sista versen, så då skulle det passa perfekt med den nya jubileums dragaren.
 
Svar: 1 2008

Med en hel spann full med billiga och söndriga skruvdragare är det på tiden att få prova på en riktig kvalitetsmaskin. Med ett hus under full renovering hade det blivit en hel del färre fula ord barnen sluppit lära sig iallafall :surprised:)
 
denton71 skrev:
Svar 1 2008

Motivering: Då min nuvarande Makita skruvdragare har varit min vapendragare i många år börjar den nu sjunga på sista versen, så då skulle det passa perfekt med den nya jubileums dragaren.
Äh, kom igen, det är nog bara att köpa ett nytt batteri.
Batterier är faktiskt förbrukningsvaror :confused:
 
Minns doften av bilbanan ni körde när ni var små. Den doften lever jag med varje gång jag tvingar mig själv skruva upp något. Tro nu inte att skruven går in, nädå man får efterdra allt. Skulle verkligen behöva något nytt så man slapp skämmas över att hemmet luktar bilbana istället för renovering.
 
Svar 1

Jag vill ha flera hål, jag vill ha mera hål, jag vill jag vill ha en makita till!

/ATW
 
SVAR: 1, år 2008
Igår, söndag, sken solen och det var 15 grader varmt och bygg-glädjen bara sprudlade i kroppen så jag började riva min gamla trall på altanen, när jag har två brädor kvar så slutar min gamla trotjänare till skruvdragare att fungera och glädjen försvann på en sekund. Så nu behöver jag verkligen ha en ny pålitlig dragare och dessutom fyller jag år på onsdag så vad kan eghentligen vara bättre som present än den nya skruvdragaren från Makita :)
 
Svar. Makita etablerades 2008 i Sverige

SKA BYGGA STORT ALTANDÄCK SAMT FRIGGEBOD I SOMMAR PERFEKT MED SUVERÄN SKRUVDRAGARE
 
Svaret är 2008.

Har en Makita 14,4 voltare som fungerat väldigt bra. Nu får den gå vidare till projekt på landet och jag önskar en ny dragare till projekten hemma. Köksrenovering och nytt badrum står för dörren. Där blir en ny dragare ett stort tillskott!
 
2008.
Mamma, 74år, behöver en ny skruvdragare. Den hon har är från Biltema (say no more) och orkar inte mycket. Närmast på tur bland hennes projekt är nog att bygga ett vindskydd runt uteplatsen under hasseln. Innan dess kommer hon att ta motorsågen och trimma hasseln. Älskar hennes girlpower!
 
Svar 1: Makita etablerades 2008 i Sverige'
Jag fick en Black and Decker för 6 år sedan i julklapp, nu har den rest land och rike runt för att hjälpa vänner, ex och syskon med renoveringar. Ett av batterierna har gått sönder och det andra räcker inte längre speciellt lång tid, det är dags för en ny maskin och Makita kan vara ett alternativ.
 
Redigerat:
Makita etablerades september 2008 i Sverige!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.