Jösses va dåligt gjort, skrattade friskt när jag såg panelen på huset, inte jämnt någonstans. Hoppas du får ordning på det till slut, och att firman inte ställer till det.
 
Jag har en 4-åring som med hjälp av en fogsvans, 12v Aeg skruvdragare och lite trallskruv gör det på ungefär samma sätt, han har byggt på sina projekt av spillbitar.
Tror att det faktiskt är han som varit hos dig, så med dessa förutsättningar (4-åring, fogsvans, skruvdragare) så är det helt klart okej utfört, det är alltid kul med ungar som gillar att snickra, de lär sig inte annars!
Annars har jag en 10-åring som jag kan låna ut, han gör det mesta riktigt bra när det gäller att skruva och kapa, spika är inte det bästa han vet men det blir troligtvis mycket bättre än vad din "4-åring" har presterat!
:rolleyes:
Ps. Vet inte om detta inlägg hamnat fel, tror det skall ligga under "humorhörnan" be någon Admin byta till rätt tråd!
Svårt att svara allvarligt på detta, det ser faktiskt ut som ett dagisbarn hjälpt till med det mesta!
Hoppas att det löser sig!
 
  • Gilla
Gnor
  • Laddar…
Shit vad alla är negativa här inne. Tycker det ser riktigt bra ut. Lite småmissar här och där men ändå ett kvalitetsjobb.















Skoja bara, hoppas du inte betalat en spänn. Han kan omöjligt ha varit nykter?
 
  • Gilla
Sir Duke och 1 till
  • Laddar…
R
herrejävlar...
 
Skojar du eller, det är ingen snickare som gjort det där, isf kanske han jobbar på " Lazy Bastards AB " vars slogan är " we come around and fuck things up " ?!
 
Jag har meddelat att jag inte kommer att betala för jobbet och att jag inte vill att jag han kommer och gör något mer. Det är Wendelmarks Allservice AB, 556998-0062, som har gjort jobbet.
 
  • Gilla
TIMO VARTIAINEN och 16 till
  • Laddar…
Man slutar aldrig förvånas! Att folk bara kör igång en firma utan någon koll alls är tragikomisk! När jag tänker efter så skall jag starta en advokatbyrå, har ingen speciell koll på juridik men spela roll 😎
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
andeol skrev:
Jag har meddelat att jag inte kommer att betala för jobbet och att jag inte vill att jag han kommer och gör något mer. Det är Wendelmarks Allservice AB, 556998-0062, som har gjort jobbet.
Nystartat bolag, tidigare konkurs och skulder hos kronkalle. Varningsklockorna ringer så jag får ont i huvudet.
 
  • Gilla
Thomas59
  • Laddar…
Jag hade krävt honom på förlorad arbetstid (min lön) för att riva ner det, ersätta panelen som du inte längre kan återanvända och tiden det tar att åka med skiten till tippen.

Det är så dåligt gjort att jag nästan trodde att du ansträngt dig extremt för att lura oss allihop här :D
 
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
Årets kalkon är utsedd! Vem skickar över priset till firman?;)
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Killen har ju dessutom just kursat (2015-01) ett bolag med nästan samma namn. Det bolaget verkar han av allt att döma bra ha lyckats driva i ett år. Det är en bedrift med ett så litet bolag och så låg omsättning som han hade i det.
 
  • Gilla
Ekberg
  • Laddar…
C
  • Gilla
Globetrot och 4 till
  • Laddar…
F
Det såg ju då rätt okej ut på första bilden ;)
Fattar inte hur man kan förstöra så mycket och tro att det ska vara okej :(
 
Alla dessa "alltjänst, allservice etc"! Jag skulle aldrig döpa ett bolag till något sådant. Det är som att skriva att man inte är bra på något...

Hursomhelst, hoppas det löser sig och att du blir ersatt.
 
  • Gilla
Sister ray
  • Laddar…
cpalm skrev:
Ha ha ha:
[länk]

"Vårt Motto
Göra jobben efter alla konstens regler. Så att kunden ska bli nöjd efter slutfört jobb.

Åtar mig bara sådana jobb som jag kan göra på rätt sätt"
Fantastiskt underhållande! :)
 
  • Gilla
Globetrot
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.