cecar33 skrev:
Men om man är full och åker på en spark, kan man väl anmäla den som sparkade för misshandel även om han inte var full
Hur menar du nu... ska alla som kör sparkstötting kunna bli anmälda för misshandel så fort dom blir nyktra....:p
Inte så kostligt att det finns så mycket hembränt i dom mörka skogarna i norr, vem tusan vill vara nykter i ett sådant samhälle.
 
  • Gilla
Totem
  • Laddar…
ullberg skrev:
Något är fel när jag inte fattar om elpaco & cust3000 kivas hjärtligt eller har ett riktigt beef som kommer bli ordentligt utrett först när de möts i en mörk gränd...

poppar popcorn...
hehe från mig är det hjärtligt. Hur kan man vara arg på någon som sitter lagligt styrfull hela dagarna?
 
Alltså något är fel när SAS går ut med helsidesannonser om en ny flyglinje och det sedan inte går att boka.

Screen Shot 2014-03-28 at 7.56.23.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Glad i hågen försöker man genast boka en resa till Los Angeles.

Screen Shot 2014-03-28 at 7.51.48.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sedan ringer man SAS och dom säger bara, näe det går inte.

Kan ni fixa det? Nej.
Kan ni rapportera det vidare internt? Nej.
Ni vill inte sälja biljetter? Du får vända dej till en resebyrå.

Kundservice på lägsta nivå. :mad:
 
Jag förstår inte???
 
huggan skrev:
Jag förstår inte???
Mycke_nu tror nog att Gotland har blivit så strategiskt viktigt i.o.m Krimincidenten att han får direktlinje från Visby till Los Angeles.
Han får nog allt ta sig till Arlanda först som annonsen anger. :cool:
 
OKej.
 
roland53 skrev:
Mycke_nu tror nog att Gotland har blivit så strategiskt viktigt i.o.m Krimincidenten att han får direktlinje från Visby till Los Angeles.
Var står det något om att det förväntas en direktlinje? Det är väl högst normalt att man anger avrese-/destinationsflygplats och får förslag på de "skutt/legs" som passar.
 
Alfredo skrev:
Var står det något om att det förväntas en direktlinje? Det är väl högst normalt att man anger avrese-/destinationsflygplats och får förslag på de "skutt/legs" som passar.
Förvisso är vissa söksystem upplagda så, dock inte alla. Man kan ofta välja direktflyg/mellanlandningar och inget sådant alternativ tycks finnas här. :(
 
OK. Var tvungen att provar och fattar problemet. Om jag exempelvis åker från Umeå (UME) kan jag välja LAX som destination. Åker jag från Visby (VBY) går det ej att välja LAX som destination. Jag skulle kalla det en bugg.
 
Jag reser en hel del och jag har ännu ALDRIG lyckas boka en biljett billigare på SAS.SE än via resebyrå som jag hittat via t.ex flygresor.se eller momondo.se... De har riktigt bra urval och vill du prompt flyga SAS kan du välja det som bolag i dessa tjänster också... SAS.SE har bara försäljning av sina egna rutter så väljer du t.ex. Chicago (ORD) kommer den att hitta resa åt dig men inte direkt till LAX eftersom det inte finns något SAS flyg dit.

Ja, SAS borde informera om detta redan på sina webb-sidor att man måste vända sig till resebyrå för sträckor som SAS inte själva flyger... Så visst är det något som är fel där! :)
 
Som en av mina resekompisar konstaterade, på den tiden då vi jobbpendlade till Rio de Janerio.

SAS = Saknar All Service

det står sig tydligen än..... :cool:
 
Alfredo skrev:
OK. Var tvungen att provar och fattar problemet. Om jag exempelvis åker från Umeå (UME) kan jag välja LAX som destination. Åker jag från Visby (VBY) går det ej att välja LAX som destination. Jag skulle kalla det en bugg.
Eller som en it-konsult skulle säga: "det är ingen bugg, det är en feature" :rolleyes:
 
pjodden skrev:
Eller som en it-konsult skulle säga: "det är ingen bugg, det är en feature" :rolleyes:
"Works as designed" kör vi faktiskt med nuförtiden...
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
pjodden skrev:
Eller som en it-konsult skulle säga: "det är ingen bugg, det är en feature" :rolleyes:
Eller så här... :rolleyes:

Stickochbrinn.jpg
 
  • Gilla
pjodden och 1 till
  • Laddar…
Till SAS försvar får man dock säga att deras websupport faktiskt fattade och fixade problemet på ett par timmar. (y)

Screen Shot 2014-03-28 at 19.35.25.png

Synd bara att SAS kundtjänst inte är det minsta intresserade av att hjälpa en ytterligt frustrerad potentiell kund. :thumbdown:

Lämnade för övrigt ett meddelande till SAS Marknadschef. Tror ni att ens en underhuggare ringde tillbaka?

Nej, just det..

Sopor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.