elpaco skrev:
Eftersom du skriver att "styrsstångsfylla är en myt" kan du knappast förvänta dig att vi skall läsa in att det är underförstått att man inte får vara full ..
Det kvarstår dock att styrstångsfylla är en myt. Är du för full åker du dit för annat.
Nu kanske det blev klarare för dig, tacoel.
 
Anders_Nilsson skrev:
Något är fel när man är nykter.
Något kan bli väldigt fel, om man tar ett citat ur dess sammanhang.
 
ullberg skrev:
...man kan få tag på en fullt fungerande och alldeles utmärkt tryckspruta för så lite som 79:- när tyska konkurrenter kostar 5ggr mer?

;)
Helt rätt, då är något fel. Så det troliga är ju att dom inte ens funkar när jag öppnar kartongen.
 
fubar skrev:
Något kan bli väldigt fel, om man tar ett citat ur dess sammanhang.
Särskilt när man felciterar!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy"
(Abraham Lincoln)
 
ullberg
thomasx skrev:
Särskilt när man felciterar!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy"
(Abraham Lincoln)
Lincoln!?!? - jag som var säker på att det var Einstein... ;)
27765098.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
cust3000 skrev:
Det kvarstår dock att styrstångsfylla är en myt. Är du för full åker du dit för annat.
Nu kanske det blev klarare för dig, tacoel.
Nej det kan jag inte påstå general mustard. Och jag vet inte om jag på riktigt vill veta hur din hjärna fungerar .. =p
 
elpaco skrev:
Nej det kan jag inte påstå general mustard. Och jag vet inte om jag på riktigt vill veta hur din hjärna fungerar .. =p
Min är i alla fall inkopplad.
 
cust3000 skrev:
Min är i alla fall inkopplad.
Alltså något är fel när ... hjärnan oavsiktligt kopplats till avloppet.

Näe nu ger jag upp. Vissa tärningsspel skall man låta bli.
 
elpaco skrev:
Alltså något är fel när ... hjärnan oavsiktligt kopplats till avloppet.

Näe nu ger jag upp. Vissa tärningsspel skall man låta bli.
Då förstår jag dina inlägg bättre, du kan säkert få hjälp att koppla det rätt igen.
Skönt att då kom på det själv!
 
Marlen Eskilsson skrev:
Jag har raderat inlägg som var off topic m m.

Den som har synpunkter på moderering, forumets inriktning och diskussionsregler är välkommen att ta det med mig via pm.

Nu återgår vi till TS frågeställning.
Något är fel när en moderator går in och raderar inlägg som är fel i tråden något är fel när...:p
 
cust3000 skrev:
Då förstår jag dina inlägg bättre, du kan säkert få hjälp att koppla det rätt igen.
Nej nej nej! Så länge hjärnan sysselsätter sig med dina poster är det helt rätt förvaringsväg!
 
ullberg
Något är fel när jag inte fattar om elpaco & cust3000 kivas hjärtligt eller har ett riktigt beef som kommer bli ordentligt utrett först när de möts i en mörk gränd...

poppar popcorn...
 
ullberg skrev:
Något är fel när jag inte fattar om elpaco & cust3000 kivas hjärtligt eller har ett riktigt beef som kommer bli ordentligt utrett först när de möts i en mörk gränd...

poppar popcorn...
Samma här, men oavsett vilket borde båda veta bättre än att köra sina personliga kärleksgnabb i öppet forum, när det finns PM ;)
 
ullberg skrev:
Något är fel när jag inte fattar om elpaco & cust3000 kivas hjärtligt eller har ett riktigt beef som kommer bli ordentligt utrett först när de möts i en mörk gränd...

poppar popcorn...
hehe, från mig är det hjärtligt.
Inte kan man vara arg på en gullgosse som eltacos!
Han har bara lite otur när han tänker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.